![]() |
patrollin korotus!
tarkoituksena ois hiukan korentaa ja hommata alle jotkut palarenkaat et,jos jollain olisi hyviä ja edullisia konsteja kerro ihmeessä... kiitos jo etukäteen :)
|
SOA. Kymmeniä kertoja käsitelty aihe, joten haku kertoo lisää ;)
|
Tule kahtomaan mun BJ:stä mallia eläkä kysele tyhmiä ;)
|
täytynee tulla vilkasemaan ;)
|
Mää en kyllä allekirjoita tuota SOA:a. Varsinkaan, jos sillä meinaa ajaa muuallakin kun maastossa. En muutenkaan ymmärrä mikä helvetin tarve auto on saada niin mielettömän korkeaksi. Maastossa tulee akselit vastaan kuitenkin ekana. Mulla on pätkä Patrolli, ja laitoin siihen korille 6cm korokepalat, jonka kummassakin päässä on 1cm. kumit. Eli todellisuudessa, kun kumit painuu läjään, korin ja rungon välissä on noin 7cm. korotus. Riipukkeita pidensin edessä muutamalla sentillä, ja se on siinä. Helma on ehkä noin 65cm korkealla, ja alla on 33" renkaat. Tarkotus on kyllä laittaa 35". Mut näin on hyvä. Painopiste ei nouse turhan korkealle, ja autolla voi päästellä satasta viellä yleisellä tielläkin... Mutta täytyy nyt muistuttaa että tämä on vaan minun näkemys asiasta. Täällä on varmaan näitä, jotka on ihan erimieltä asiasta kanssani. Korkeuden puolesta korotukseni on minulle riittänyt oikein hyvin.
|
korinkorotus = rälläköi kaaret isoks
|
Lainaus:
lukemattomia kertoja etten hypänny kaikkien noiden yli. Korotus kyllä on ihan kiva lisä, mutta suurin parannus on akselin ulosjousto. Ja kyllä tolla munkin patruunalla sen pystyy maantiellä lykkäämään minkä se 38" kumeilla jaksaa kulkea. 235 Sipulileikkureilla ajaessa tuntuu suorastaan paremmalta kuin ennen. |
Emännyksen trollissa on soa ja 35" omassa pernasalad patessa on pitkät riiput ja 33" ja voin sanoa että trollilla pystyy matkaa taittamaan 100km/h...
Enivei kummallakaan ei saisi 100 ajaa koska ovat pakuja ;) |
no olen aloittanut soan tekemisen ja hyvin on sujunut, mut tuli vaan mieleen että mitenköhän ison kulman kartaani kestää? ja mitä asioita pitäisi ottaa huomioon soaa tehdessä?
|
Sivu luotu: 17:51 (GMT +2). |