Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   patrollin korotus! (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=70870)

piispanen_90 11.04.2010 19:04

patrollin korotus!

tarkoituksena ois hiukan korentaa ja hommata alle jotkut palarenkaat et,jos jollain olisi hyviä ja edullisia konsteja kerro ihmeessä... kiitos jo etukäteen :)

HeikkiH 11.04.2010 19:21

SOA. Kymmeniä kertoja käsitelty aihe, joten haku kertoo lisää ;)

Joske 11.04.2010 20:21

Tule kahtomaan mun BJ:stä mallia eläkä kysele tyhmiä ;)

piispanen_90 11.04.2010 20:43

täytynee tulla vilkasemaan ;)

Markku_66 12.04.2010 10:05

Mää en kyllä allekirjoita tuota SOA:a. Varsinkaan, jos sillä meinaa ajaa muuallakin kun maastossa. En muutenkaan ymmärrä mikä helvetin tarve auto on saada niin mielettömän korkeaksi. Maastossa tulee akselit vastaan kuitenkin ekana. Mulla on pätkä Patrolli, ja laitoin siihen korille 6cm korokepalat, jonka kummassakin päässä on 1cm. kumit. Eli todellisuudessa, kun kumit painuu läjään, korin ja rungon välissä on noin 7cm. korotus. Riipukkeita pidensin edessä muutamalla sentillä, ja se on siinä. Helma on ehkä noin 65cm korkealla, ja alla on 33" renkaat. Tarkotus on kyllä laittaa 35". Mut näin on hyvä. Painopiste ei nouse turhan korkealle, ja autolla voi päästellä satasta viellä yleisellä tielläkin... Mutta täytyy nyt muistuttaa että tämä on vaan minun näkemys asiasta. Täällä on varmaan näitä, jotka on ihan erimieltä asiasta kanssani. Korkeuden puolesta korotukseni on minulle riittänyt oikein hyvin.

Eissä 12.04.2010 15:50

korinkorotus = rälläköi kaaret isoks

Rekisteröimätön 12.04.2010 19:25

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Markku_66 (Viesti 660228)
Mää en kyllä allekirjoita tuota SOA:a. Varsinkaan, jos sillä meinaa ajaa muuallakin kun maastossa. En muutenkaan ymmärrä mikä helvetin tarve auto on saada niin mielettömän korkeaksi. Maastossa tulee akselit vastaan kuitenkin ekana. Mulla on pätkä Patrolli, ja laitoin siihen korille 6cm korokepalat, jonka kummassakin päässä on 1cm. kumit. Eli todellisuudessa, kun kumit painuu läjään, korin ja rungon välissä on noin 7cm. korotus. Riipukkeita pidensin edessä muutamalla sentillä, ja se on siinä. Helma on ehkä noin 65cm korkealla, ja alla on 33" renkaat. Tarkotus on kyllä laittaa 35". Mut näin on hyvä. Painopiste ei nouse turhan korkealle, ja autolla voi päästellä satasta viellä yleisellä tielläkin... Mutta täytyy nyt muistuttaa että tämä on vaan minun näkemys asiasta. Täällä on varmaan näitä, jotka on ihan erimieltä asiasta kanssani. Korkeuden puolesta korotukseni on minulle riittänyt oikein hyvin.

Kaikki nää on jo kokeiltu ennen SOAn tekoa ja jälkeenpäin oon kironnu itteäni
lukemattomia kertoja etten hypänny kaikkien noiden yli. Korotus kyllä on
ihan kiva lisä, mutta suurin parannus on akselin ulosjousto. Ja kyllä tolla munkin
patruunalla sen pystyy maantiellä lykkäämään minkä se 38" kumeilla jaksaa kulkea.
235 Sipulileikkureilla ajaessa tuntuu suorastaan paremmalta kuin ennen.

Pörö 12.04.2010 19:39

Emännyksen trollissa on soa ja 35" omassa pernasalad patessa on pitkät riiput ja 33" ja voin sanoa että trollilla pystyy matkaa taittamaan 100km/h...
Enivei kummallakaan ei saisi 100 ajaa koska ovat pakuja ;)

piispanen_90 13.04.2010 19:35

no olen aloittanut soan tekemisen ja hyvin on sujunut, mut tuli vaan mieleen että mitenköhän ison kulman kartaani kestää? ja mitä asioita pitäisi ottaa huomioon soaa tehdessä?

Sivu luotu: 17:51 (GMT +2).