![]() |
Patrolliin akselit ja jakolaatikko...
Moi.
Mulla olis tässä pikkuhiljaa edessä Patrolli rojektissa akselit. Olen ajatellut sinne alle yhtä sun toista, mutta nyt ajattelin kysyä teiltä mielipiteitä. Mä olen suunnitellu esim. HJ61:sen lukkoakseleita, mutta sit tarviis kuulemma saada tiheämmät välitykset jakolaatikkoon... Vai kannattaisko laittaa omiin akseleihin jotain kytkettäviä lukkoja? Ottaisin mielelläni hyviä ehdotuksia vastaan. Toiseksi mua kiinnostais tietää olisko missään myytävänä Patrolliin tiheäpää jakolaatikko välitystä? Eihän sen tartte lyhyellä alueella kulkea kovaa. Renkaat mulle tulee nyt todennäköisesti 35 tuumaset. Nyt on 33 tumaset, mutta ajattelin hiukan kasvattaa kokoa. Ehdotuksia??? |
Tapsa4x4:llä ainaki jonkunnäkönen välityssetti jakolaatikossa.
|
laittaisin omiin akseleihin arb.n lukot. tai siis olikin. toimiii suoraan kytkimillä sisältä, ei tarvitse vedellä vaijereista. eikä 35" tarvitse vielä välitys sarjaa, siitä isommat rupee tarviimaan. tai ainakin omissa pateissa olen hyvin tullut toimeen orkkis välityksillä 35" renkailla
|
joo arb:n lukot ja itsellä on omaan jakolaatikkoon tehty 5,2 välitys. ei ole vielä ajettu mut kaipa tuo toimii. 36" tsl swamppereilla pärjäsi vakio välityksillä mutta 36" irokeille on kyllä liian pitkät vakio välitykset.
|
Kukahan tuota ARB:in lukkoa myy? Ja onko teillä mitään käsitystä, mitä maksaa? Sit viellä, mulle on sanottu että pitkän ja pätkän perissä on eroa. Pitääkö paikkaansa, ja jos pitää, kummat on paremmat? Mulla on pari pätkää, joista toinen menee purkuun, ja toisesta olen rakennellut, pienin muutoksin itselleni maastoautoa. Tää mistä rakennan, on vm. 81 ja toi purkuauto on alkuperäinen Turbo ja vm. muistaakseni -86.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Juu sen voi laskea et tonnin pala...
|
Sivu luotu: 21:52 (GMT +2). |