![]() |
pajeron akseli lukot?
lukkoja kuitenkin jossain vaiheessa tulee tarvitsemaan niin kai niitä pitää ruveta vähän suunnittelemaan.
vaikka tätä pikkupudjetilla harrastetaan niin mikään kemppi lukko ei oo vaihtoehto kun auto jokapäiväsessä käytössä. auto on 88-89vm 2.5td pätkämallinen paje. onks noissa 1gen pajeroissa missään mallissa ollu mitään kytkettäviä lukkoja joita vois tohon omaan sovitella? tai jos jollain ois kokemuksia jostain kohtuu hintasista ratkasuista niin ois kiva kuulla.:confused: |
Jos en väärin muista niin nuihin diiselin aksuloihin ei saa kytkettäviälukkoja, mutta v6 bensa vehkeessä ois semoset akselit mihin sais lukot. Tää koskee siis GEN1 "naperoa"
|
Lainaus:
|
saa sen gen-2 mallin takalukon rakennettua myös etuperään, ja ekoissa gen-2 malleissa V6 oli takana levyt.
|
Lainaus:
|
pajeron akseli lukot?
arvasinkin että vaihtoehdot on heikot. kyllähän nuo kierre jouset houkuttais tohon kanssa saada mutta minkäslainen homma ne siihen on laillisesti laittaa??
|
Tässä sinulle apuja:
Mitsuclubilta juttua, miten istutetaan bensamallin etuperä 1-gen dieseliin. :) Hyvin helppo ja ongelmaton juttu loppujen lopuksi, jos 8-tuumaisen perän löytää. http://www.mitsubishiclubfinland.com...?topic=21040.0 Ja Taakse löytyykin kaiketi lukko arbilta jo tuohonkin perään. Arbin lukot hintavia, mutta samalla erittäin hyviä, koska ne voi kytkeä täysin pois silloin kun ei tarvitse lukkoa. Ja saahan Pajeroon ARB:in lisäksi myös esim. LOKKA automaattilukkoa: http://www.4wdsystems.com.au/index.php?id=70 En tiedä saako Gen1:een, mutta uudempiin ainakin saa vaikka minkä näköistä lukkoa. Tuo LOKKA lukkokin voi olla juuri se joka tarvitsee noita bensamallin periä. Ehkä helpoimmalla pääsee kun laittaa eteen vaikka arbin ja kiristää kitkalukkoa takana, sekä parantaa perän joustoja. Tällä setillä pääsee jo aika pitkälle, kun edessä missä joustot ensimmäisenä loppuu, on kunnollinen lukko. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 09:25 (GMT +2). |