Daihatsun syöttöpumppu
Vaihdoin td rokiin koneen ja "uudessa" koneessa on vaparin syöttöpumppu. Aluksi antoi ahtoja peräti 0,2 baria ja tietysti ruuvasin syöttöä lisää no ahdot nousi jopa 0,3 ja siihen mennessä ruuvattu jo "pari" kierrosta... sitte rupes kierrokset jäämään kaasun polkasun jälkeen reiluun kolmeen tonniin. säädin ennakkoa aikasemmalle (toivottavasti) ja lisäsin syöttöä, nut antaa reilussa kolmessa tonnissa 0,5 baria mut eipä tuo vielä lähellekkään kule niinku entisellä koneella(vitosella ei jaksa oikein edes kulkea) ja ahdonalaisella syötönsäädöllä varustetulla pumpulla. Tosta jos lisää syöttöä lisää niin heti käynnistettyä kiekat hyppää taivaisiin vaikka tyhjäkäynti ruuvi on melkein irti. Pitäishän tostakin pumpusta enemmän saada hönkyä?Mikähän lie vikana?
|