![]() |
v8 tietäjille
mitä konetta (v8) ja laatikkoa (automaatti/manuaali) kannattaisi lähteä etsimään
- mahdollisimman kevyet - kestävät - tehoa n.300hv läpikierrosalueen -saatavuus/hinta jakoloota olisi atlas ja akselit tod.näk. volvolaiset pyörät olisivat mustat ja pyöreät |
LT1 tai LS1. Tollaset tuli ekana mieleen, google kertoo enemmän.
|
gm ls1-ls7 ! täysamuliini teho 300-550. blocketissa hinnat 3000 tonnin molemmin puolin laatikon kera kaikkine sähköhilppeineen???
edit ja kuuslovisessa manuaalissa muistaakseni tiuha ykkönen |
Toi manuaali asettaa vähän rajoituksia mut miten ois E39 koppaisen BMW M5 mylly ja laatikko?
Olikohan siinä 400 hv? Ei tuu oikee muita KEVYITÄ manuaalilaatikollisia mieleen. |
1100hp
http://www.bankspower.com/twin-turbo-products.cfm < tosta kone. teho toiveet ainaki toteutus ja vähä ylikin:D ja vois tehä tupla snorkkelit:D
|
Lainaus:
Mulla ois kaupan LT-1 +300hv + automaattiloota jossa manuaalikoneisto Kone on alukansilla että ei oo mikään patarauta möykky ja kone on todettu että toimii;) |
Lainaus:
BMW M3 V8 - pystyy vasta 5000 rpm jälkeen 300 hv ylitykseen - hinta/saatavuus Rahalla saa... BMW M5 V8 Vääntö olis jo 680 Nm kokokierrosaluueen (mutta tehot jää alle 300 hv) Das Ergebnis: ein sehr spontanes und extrem direktes Ansprechverhalten. Das maximale Drehmoment von 680 Nm liegt bereits ab 1.500 U/min an und bleibt bis zu einer Drehzahl von 5.650 U/min verfügbar. j.h 300 hv läpi kierrosaluueen vaatimus kuulostaa, ison turbodieselin heiniltä, tosin mihin tarvitaan 1500 rpm kohdalla 300 hv. Hybridit olis muuten hyviä, mutta ne ovat vielä pieniä... Siis sähkömoottori.... |
Samaapa tuossa ihmettelin itekki. Joku Scanian 16 litranen paikallismoottori olisi lähellä.. Lähtee +400 hv jo 1800 r/min.:D
Lainaus:
|
Lainaus:
Scania DI16 43 M (800), jo 408 hv 1200 rpm Engine output: Curve* 1200 1500 1800 2200 kW (hp) IFN 300 (408) 416 (566) 517 (703) 588 (800) No. of cylinders 8 in 90° V Displacement 15.6 dm3 Bore 127 mm Stroke 154 mm Weight excl. oil and water 1550 kg Saatavuus hyvä, vaatii vain tukevan lompakon... j.h http://138.106.100.11/i&m/litt_cd/Pr...16_43M_800.pdf |
aikamoista pilkun nussintaa
olis noista hakuspekseistä fiksumpi tajunnut ettei siis etsitä konetta missä tehot tulee jossain 5000 rpm nurkilla |
Oisko v8+remmiahdin?
|
Chevyn LS sarja numerot 1-9 riippuen budjetista.
Kevyt ja tehokas, toimiva ja yksinkertainen. Manuaaliks jeesuksenaikaan valmistettu ihanan notkea SM465, tomaatiks TH350 tai Powerglide, samoin budjetista riippuen. Riittävät takuulla käyttötarkoitukseen ja vain taivas on rajana upgreidauksessa! Lähinnä mietin millä ajattelit noi "volvolaiset" saada pysyyn nipussa tuolla tekniikkapaketilla jos on vähänkin sattuu oleen pitoja? :p Tietty jos noi mustat ja pyöreet on lapikkaat :D |
|
Lainaus:
j.h Ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä kysymyksiä... |
Lainaus:
Minulla omastani dynolappu nenän alla: Vortec-ahdettu L-98 ,2800 kiekkalla 300hv.760nm vääntö, tähän ei taida vakio vapari isolohkokaan yltää? |
Lainaus:
OT: onko 2 vai 4 paikkanen |
Lainaus:
|
Audi 4,2? Mitään hajua ei kyllä miten laatikoiden sopivuus käyttötarkoitukseen istuu. Mut löytyy kyll manuaali 5-6v ja automaattiakin. Tehoja vakiona tosin alle 300hv = 280hv, Mutta pienillä muutoksilla varmasti menee yli 300hv. Käsitääkseni näistä otettu paaaljon enenmän.
Audin rs4 v8 vakio tehotkin on jo yli 400hv. Täys alumiinikoneena olis ainakin kevyt. Sähköjä tosin on kohtuu reippaasti, eikä varmaan ole halvinmmasta päästäkään. |
|
kopioitu sporttiauton sivuilta http://www.sporttiauto.com/fi_FI/etusivu/
Nyt uutta: LS1 V8 moottoreita Nyt varastossa erä uusia kevyitä GM:n alumiinisia 250kW 5,7 litraisia V8 LS1 moottoreita alkuperäisessä puulaatikossa. Vaikka driftingiin Nissanin keulalle... Hinta 5150e. Kysy lisää! |
miten ois toyotan v-8
|
Sivu luotu: 21:20 (GMT +2). |