![]() |
Chevrolet Blazer
Kah päivää.
Onkos 92´ Chevroletin Blazeri 4.3 V6 4WD AT 1SB 5d merkkiseen kuinka iso homma vaihtaa turbiinin stefa. Onnistuuko se autoon itseensä perehtymättömältä aloittelijalta, vaan sittenhän sen kyllä näkee. Muita kokemuksia kyseisestä kulkupelistä, pitäis olla vankkaa tekoa tielle ja muualle. |
Chevrolet Blazeri
Lueskelin näitä jaarituksianne täällä foorumilla ja totesin, että kyseinen kulkupeli on aikasta pidetty ja kova kulkunen auto.
Mutta tosiaan olisi hyvä saada tietää tuosta stefan vaihdosta, että onko paha homma näin aloittavalle metsään menijälle. Tällä hetkellä ajelen L200:lla tuntuu tuoki menevän lujasti. Sama mies |
Laatikko turbiineineen irti ja sitten vasta turbiini laatikosta jolloin stefan pitäisi olla hollilla.
Ei se nyt niin vaikea homma ole, vähän työläs kylläkin. Blazerit joista tällä palstalla keskustellaan taitaa olla vallan sitä vanhempaa, K5, mallia. Viimeiset myytiin uutena 1991-1992 Sulla taitaa olla se pikku-blazeri, ihan eri laitos, vaikka joitakin osia saattaa sopia ristiinkin. |
Sivu luotu: 08:59 (GMT +2). |