![]() |
1kz-t vs 1kz-te
Mitä eroa on näillä moteilla? Toisessa on ilmeisesti muutama kaakki enemmän. Onko helppoviritteisiä? Onko vakiona eroa kulutuksessa, kestossa tms?
|
1kz-te on sähköruikku eli hitonmoinen läjä vikaantuvia sähköpokseja ja piuhoja lisää.
|
niinku mikjus sano te on sähköpumpulinen ja t mekaanisella pumpulla,eli helppo soveltaa eri häristimiin toi jälkimäinen!no sähköpumpul oleva lastutetaan ja toi toisesta käännetään ruuvvia,eli perinteiset piristykset toimii tässäki kone tyypis!
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Moottorit tosiaan muuten identtisiä lukuunottamatta pumppua/saastelaitteita, E-mallissa on sähköisen pumpun lisäksi kaasuläppä ja EGR. Edit: ja ei E-malli ainakaan vähempää kuluta, itellä kulki 4Runner 1KZ-T:llä kohtuu helposti jopa alta ysin lukemilla, nykyinen KZJ90 (1KZ-TE) ei mene alta kympin kun oikein säästöliekillä hivuttamalla kesällä. Land Cruiser on toki pari sataa painavempi ja jatkuvalla nelikolla, mut silti. |
Mistä nuo moottorit erottaa toisistaan?
|
Lainaus:
Tässä näkyy tuo 1kz-te pata http://rigs.corequipment.com/cebby_s...20(Medium).jpg tässä taas 1kz-t (en löytänyt kuvaa mutta video löyty) http://www.youtube.com/watch?v=Pump7vMSpVI |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
mikäs vaiheloota tollasen koneen perään käypi?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
joo eli sama homma kun et vaihtaa räjään läjän laatikon
|
Eikös se niin menny että tuommosen 1kz-t motin perässä vakiona oleva kytkinkoppa menis suoraan Lj:n r151 lootaan kiinni? Mistähän tämmöstä oon päähäni saanu, oisinko täältä palstalta lukenu.
|
Ahtoilman lämmitin?
Joissakin te:ssä on vesikierto myös kaasuläpälle. Mikähän virka tuollakin on? Lisäksi te:tä on tullut vastaan kahdella erillaisella lohkolla. Eroa on öljytikun paikassa ja öljyn imuputken kiinnitysruuveissa (ainakin).
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 18:37 (GMT +2). |