![]() |
rengaskone (käsikäyttöinen)
1 Liiteet
Käsikäyttöinen rengaskone. Vähän käytetty. Koneella asennettu esim: 33x12.5-15, 235/85-16., 265/75-16 renkaat vanteelle,menee helposti päälle, ja saa myös pois. Rungossa vipuvarsi jolla saa painettua renkaan irti vanteelta.
50€+rahti/vaihdossa 8x16" et -20. 6x139.7 pulttijaolla peltivanteet (mangels tai vastaava) |
Saa tarjota vaihdossa 8x16" et -20. 6x139.7 pulttijaolla peltivanteet
|
Ei pelkästä kuvasta oikeen nyt tajuu.. Kuis toi kampe toimii? Rengas tulee ilmeisesti pylvääseen tohon kiekon kohalle.. ja mitäs sitte tehään?
|
Tossa oikealla puolella on toi vinossa oleva tanko, otat sen, nostat pystyasentoon ja tunget renkaan ja vanteen väliin, väännät vaakaan vannetta vasten (kumin reuna nousee vanteelta pois) ja tota keskitolppaa vasten tukemalla pyöräytät tankoa ja renkaan reuna nousee pois vanteelta.
Toisessa päässä tankoa on muoto jolla kumi laitetaan takaisin päälle vastaavasti. Toimiva laite kyllä. |
Hintaa tiputettu.Tämä on valmiiksi kasattu!!!!!!!!!! vaihdossa huomioidaan 8x16" et -20. 6x139.7 pulttijaolla peltivanteet
|
upp................
|
Onko ajoa hämeenkyrön suuntaan? Maksan 50e, jos kulkeutuu tänne.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Anssi voi kertoo lisää.... :p Metsämaa on täs Punkalaitumen takana... |
Lainaus:
Mutta, en nyt ihan ymmärrä mitä tarkoitat tällä? |
Lainaus:
Lainaus:
|
No nyt hjummarsin. :) Hetkeen en pääse ajelemaan sinne suuntaan, kun on tiedossa töitä ja lastenhoitoa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kukahan tässä nyt on myyjä???
|
Mä en tiedä, mä oon vaan ostamassa...???
|
Lainaus:
Kummasti tuntuu toisten asiat aina kiinnostavan muita. No, tietty siinä pitää itsensä kiiruisena... :D |
Myyty: sisua45
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 10:32 (GMT +2). |