Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   2l-t venttiileistä (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=67436)

diakka 04.01.2010 22:19

2l-t venttiileistä
 
olen kuullut että joissain on noitten venttiilien säätö paloilla?vai onko vain 2l2-t?
mietin vain että vienkö suoraan säädettäväksi vai alanko ite säätämään.

diakka 05.01.2010 11:53

onhan tää vähän hölmä kysymys,mutta ei jaksais huvikseen alkaa venttiilikoppaa availee ja kattoo että onko palasäätö.

H&K 05.01.2010 12:00

Kaikki mulla vastaantulleet 2l- ja 2lt- koneet ovat olleet ruuvvisääteisillä välyksillä. Nyt mun Hiluxissa olevassa 2lt-II- koneessa on säätö paloilla.

Jande 05.01.2010 12:00

kyl 2lt on normi pultti/mutteri säätö

Arpe 05.01.2010 12:22

2-lt sarjan viimeisissä moottoreissa on kuulemma venttilien säätö säätölevyllä,
samaan tyyliin kun 2-lt-II moottoreissa.
Eli venttiilikoneisto olis vaihtunu jo hiukan ennen tuota suurempaa päivitystä.
Ei ole kyllä tullu vastaan yhtään tuollaista välimallin 2-lt moottoria,enkä tiedä liekö niitä
tullu suomeenkaan kovin montaa.
Oliskohan ollu jotain neljä tai viis kuukautta mitä niitä on ees tehty.

diakka 05.01.2010 20:36

tack,ei muuta ku huomenna krapulassa tallille rakotulkin kanssa.

RIPAX 06.01.2010 00:32

ehkä.
 
Hilukseis oli 89 eteenpäin kai aina paloilla(2lII) sitä vanhemmis ruuveilla.Eli keinuvivulliset tietenki ruuveilla ja keinuttomat paloilla.Vivulliset alumiini venakoppa,vivuttomat musta peltikoppa.Joitain loppupään 4runnereita oli kai hopiaisella venakopalla mut kuitenki peltiä ja paloilla.Kaikki 89 vivulliset oli rullavivuilla ja kai osa 88 mut sitä vanhemmat ei rullia.Kaikki rullalliset oli isommalla alakerran laakereilla eli samat ku kaikki 2LT koneet.


Sivu luotu: 22:52 (GMT +2).