![]() |
LR series 3 109" rangen V8?
Terve,
nyt kaipaisin vähän tietoa kyseisestä aiheesta, ja lähinnä siitä miten saan tuon läpi leimasta. Offroadpajan sivuilta lueskelin joskus että olivat tuommoisen rangen efi koneen laittaneet series 2a:han, ja leimanneet. Onko olemassa papereita että stage one V8 olisi samaa mallisarjaa tuon perus series 3 kanssa? Jos vertailumalliksi joutuu ottamaan kuutos moottorisen series 3, niin silloinhan tuo moottorinvaihto ei ole mahdollista ilman poikkeuslupaa, eikö? Moottori tuohon olisi rangen 130hp versio, tulee kyllä hieman piristettynä tietenkin.:) Jarrumuutoksenhan tuo moottorinvaihto ainakin vaatii, levät rummut eteen varmaankin riittää? Levyjarrusarjaakin kattelin mutta ainakaan ihan heti ei siihen liikene rahaa. Vaihteistoksi tulee todennäköisesti LT95, jotain huomioitavaa kardaanien jne kanssa? Muutenkin jos kyseiseen projektiin jotain tietoa niin olisin kiinnostunut. iikka |
Muutama juttu hatarasti muistista..
Stage 1:ssä on levyjarrut edessä, joten sellaiset täytyy laittaa. Ja moottori tais olla 90 heppaiseksi kuristettu veekasi, että vähän joutuu kikkailemaan. |
Rumpujarrut ympäri auto, lehtijouset ja 3,54 perät ja LT-95 loota.
Koneessa kuristinlaipat imusarjoissa, joilla saatu puotettua tehot noin 90 heppaan. ( 92 bhp) Tuolta tarkemmat tiedot: http://www.fourkings.eclipse.co.uk/s...supplement.pdf (11Mt) Jarrut on puoli tuumaa leveämmät kuin S3 mallissa, mutta uskoisin onnistuvan rangen levyillä(koko akselit?) ja lopputulos parempi. |
Sivu luotu: 06:39 (GMT +2). |