![]() |
Venäjän kielen taitajia?
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=48914
Tuli hommattua pari venäläistä lentokoneen rengasta, kun halvalla sain. Sillai sulo vilen-tyyliin :rolleyes: Renkaitten mukana on pieni vihko, johon on kirjoitettu teknisiä tietoja. Kohdassa 1.2.1. on käsittääkseni renkaan maksimi kantavuus kg, 1.2.2. on maksimi nopeus km/h, ja 1.2.3. puolestaan renkaassa käytettävä ilmanpaine. Ei huonoja arvoja 13 tuumaiselle kummille. :D Mutta, mitä tarkoittaa nuo punaisella ja vihreällä alle viivaamani sanat? Onko punainen nousu, ja vihreä laskeutumis? Goodyear antaa samankokoiselle renkaalle arvot max kuorma 3291 kg, ja max nopeus 338 km/h. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kiitokset Reetulle uskon vahvistuksesta. :) Aika nussevat peräkärryn pyörät näistä sais. Alkaa vaan normi DX-corollan peltivanteet olemaan kovilla, jos kärry painaa 6 tonnia. :D:D:D
|
Lainaus:
Jos menee 13" valssille, niin vapon turvejyrsijöissä on käytetty napakkaa peltivannetta (oikein venttiilinsuojalla), on vaan satasen jaolla. |
Levitin yhdet golfin vanteet corollan reunalla, niistä tuli 7x13 leveät. Kokeilin ylimeneviä osia noihin ryssän kumeihin. DX:n vanteen olake on aika väljä, ja VW:kin on pari milliä. Molemissä on tubeless-olake.
Vanteet täytyy olla halkaistavat, noita ei väännetä paikoilleen. Jalkaosa on 50 mm paksu, kun henkilöauton renkaissa se on noin 15 mm. Kyllähän pikkuauton vanteistakin saa käyvät, kun vahvistaa ja muokkaa niitä. Löytyyköhön noita turve-vanteita jostain? |
Jotain trukkien vanteita kanssa vois koittaa ovat kanssa halkastavia jotkut.
|
Sivu luotu: 17:41 (GMT +2). |