![]() |
o/m:suzukiin levyjarrut ja vinssi
eli etsiskelen susnaan levyjarru hilppeitä tehostaja ja pääsylkky on jo.
Lisäksi myyn hj:n mekaanisen vinssin. Tarjoomisen voi alkaa 200 eur. gsm 0400-939398 tai tänne. -sami- Edited by - 4wdass on 18/01/2005 19:23:54 |
up
|
Minkä jarrutehostimen/pääsylinterin laitoit?Tarkoitus olisi parantaa oman kisa-auton jarruja tehostimella.Levyt on jo valmiina.
|
Lainaus:
-sami- |
uppista vaan, toisaalta voisi kiinostaa kokonainen 413 levyjarrullinen akselistokin.:)
|
pomp
Note! This message was posted anonymously! |
up!
Levyjarrut on joo vaikeet löytää mut, mites toi vinssi eikö tosiaan kelpaa? Note! This message was posted anonymously! |
voin ostaa sulta ton tehostajan ja pääsylkyn kun iteltä löytyis noi levyjarru hilppeet..
Hapella pääsee... ja työntämällä loput |
Lainaus:
Tai myy mulle ne levyhilppeet BeGe....... Tai soittaisitko mulle kun olen sun nro:n hukannut virojoen reissun jälkeen? -sami- |
minäki oisin kiinnostunu ostaa sitä tehostajaa jos se on kaupan...?
.: No ei se kyllä tuosta mene - Ja kyllähän muuten menee! :. |
notta, uppoo nopeesti.......
|
ylööös!
Onko nyt niin ettei moottorin vaihdosta pääse tekee ku ei löydy jarruja suomen maasta? -sami- Note! This message was posted anonymously! |
040-7381129 löytyy osia, ovat vaan hinnakkaita mutta ei sitä mitään häviä jos kysyy.
tuolta ostin omat osat, se on joku susuki purkaamo. .: No ei se kyllä tuosta mene - Ja kyllähän muuten menee! :. |
Sivu luotu: 02:05 (GMT +2). |