![]() |
Momentit 2L moottoriin.
2L motti osissa.. Uudet osat odottelee vieressä mutta kun ei ole mitään käryä OIKEISTA kiristys momenteista. Eli nyt kaivataan tietoa mitä kirja antaa. Ei mitään ''musta tuntuu'' tai ''mä vedin 3metrin varrella'' tietoutta. Sovellan sitte kirjan arvoista itte jos sitä vaatii.
Hakuakin käytin ja löyty monta topikkia jossa ei ollut muuta kuin musta tuntuu arvoja ja vittuilua et käytä hakua. Tarve siis -Runkopukkien momenteille -Kiertokankien momentit -Kannen momentit -Vauhtipyörän momentit Kiitokset jo etukäteen! |
Jos et tarvii tänään ni mä saan ne huomenna kyllä.
En mäkään niitä haulla löytäny mistään. |
ehkä tämä auttaa
tuolta löytynyt moneen ongelmaan apu.
http://forums.bauchan.org/portal/downloads.php |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
vm84-89 halk x iskun pituus = 92x92
2L diesel 55kw 2L-T td 63kw kk = 6-kulmainen pultti 60Nm tai jos 12-kulmainen 55Nm+90astetta rkl =105 Nm kansi = 120Nm vauhtipyörä = 123Nm keinuvipuakseli = 19Nm suutt.pidin = 64Nm Venttiilit kylmänä imu=0,2-0,3 pako=0,25-0,35 ajoitus 0,84-0,96 10Nm=1kpm |
2L-2/2LT-2 57/66kw vm89-
kk=6-kulmainen 60Nm tai jos 12-kulmainen 55Nm+90astetta rkl= 105Nm kansi = 70Nm+90ast+90ast vahtipyörä= 123Nm keinuvipuakseli =20Nm suut.pidin = 70Nm venttiilit kylmänä imu=0,2 ja pako=0,4 |
Lainaus:
Nuo manuaalit on kyllä tosi hyviä, pitää vaan muistaa,että ne on jenkkimallien bensaversioihin, eli jäykkäkeulaisen ohjeistukseen kun käyttää tuota yllä olevaa moottorimanuaalia ja 85 -vuotisen manuaalia (http://forums.bauchan.org/portal/downloads.php?ttid=41) niin pärjää pitkälle. Tuolta sivulta löytyy myös -88 manuaali, mutta sen vuoden jenkkimalli on jo erilainen kun euroopassa samana vuonna myyty. |
Aina olen vetänyt mutterimopolla,
kyllä on pysynyt ja sysännyt. Ei ne ole niin tarkkoja kun on TOYOTA |
Lainaus:
Kiitosta kaikille!!! |
Sivu luotu: 17:06 (GMT +2). |