![]() |
onko olemassa Pajeroon suomenkielistä korjauskirjaa
Näin kun ei ole vaihdellut koskaan niitä remmejä sinne koneen keulaan ,niin olisi kiva jos olisi joku kirja apuna ja tukena,kun alkaa purkaa ja varmaan ennen kaikkea kokoomiseen myös ja siinä samassa hässäkässä pitäisi laittaa kansijuttujakin.
|
Olet varmaan jo tarkastanut Alfamerin tarjonna...?
|
Heynesin sain lainaksi mutta kyllä siinä saa sitten sanakirjaa vääntää oikeen tosissaan ja sitten voi tulla väärinkäsityksiä helpolla mutta Alfamerin tuotantoa en hoksannut.
|
ei oo kunnollista suomenkilistä tullu vastaan, mut mitsubishi ukraina tarjoo hyvän valikoiman orikinelli opuksia englanniks, on sitä luokaa kuvat ja jos numerot osaa 1...100 niin ei voi erehtyä. ite ostin hayensin oppaan.... jakopään kohdalla taitaa olla vaan maininta "vie huoltoon " =)
mitsufoorumilta linkkiosastolta löytyy tuo em. linkki kun kelaa muutaman sivun, tai hakua.... kävimpä hakemassa: http://www.mitsubishiclubfinland.com...?topic=18339.0 edittiä: linkki |
Kyllähän tuolla hyviä sivoja olisi mutta kun tyttöni minua auttoi silleen,että englannin kieliset sivut avautui,niin sittempä ei avautunutkaan kuin vaaleanpunaisia sivuja :-) Täytyy sitten vielä yrittää niillä Venäläisllä sivuilla jos ainakin kuvia saisi.
|
kokeileppa tämmöstä linkkiä, pitäis avautua suoraa PDF:nä selaimeen:
http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua...ee9067/11A.pdf edittiä: sivulla 26 on oikeestaan se oleellisin tieto... |
Kiitos,nyt oli hyvät kuvat
|
|
Kiitos kyllä selventää tilannetta
|
Lainaus:
peukkuja tekijälle =) |
Kiitos kovasti ja kyllä tässä peukkuja tarvitaan,kun en ole ennen moista puuhannut ja sitten lisäksi kun purkaja on ollut toinen mutta kiirettä ei ole onneksi.Osat kun vielä keksin mistä hyvää saisi halvalla ja muuten pitääkö neohjain rullatkin aina vaihtaa ja muutkin koetut vinkit otetaan vastaan.
|
Ilman muuta ne kiristin rullat pitää myös vaihtaa ja mielellään kaikki stefat myös.
Itse olen ostanut kaikki osat ad-liikkeestä ja hyviä ovat olleet mm. gatesin hihnat. Ainoot mitä oon alkuperäisenä ottanu ovat noi stefat. Kiitos kehuista, vinkkejä on ihan kiva kirjoitella, ovat hyvä "muistilappu" kun itse noita tulee tehtyä melko usein. Lisääkin niitä tulee aina kun eukko ei kiu.. eiku ehtii oleen koneella tarpeeks. :p |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 23:17 (GMT +2). |