![]() |
mudzilla 37 MYYTY
myyty
|
Tarjoan 200€ noudettuna
|
Lainaus:
|
jos ne on tosta mustasta patrollista niin vanteet on 10x15 ja mittaatkos mitä renkaissa keskellä pintaa onko mahdollisesti paljon kulunut siitä kun velipoika tuon myi
|
Lainaus:
Voin lähettää pajalattiarautaa ettei tarvitse jokapaikkaan hitsaa pultteja :D Virityksiä olen tässä korjaillut melkein 2 kuukautta. 11.5 sain mittaamalla leveydeksi. Vanteet vaihtunut matkalla? |
joo kerrotaan jotain virityksiä siinä jo oli ja varmasti jotain velipoikakin varmasti ja varmasti matkan tullut lisää hitsata velipoika ei sitä tainnut kun ei tykkää kyseisetä hommasta aikaa tarkkaa vuosi aikaa siitä kun toi täältä nakkilan nurkilta lähti ja meni muistaakseni jyväskylään
|
niin paljonko niissä pintaa keskellä onko renkaakki mahdollisesti vaihtunu
|
Lainaus:
|
Et 100??
|
Vanteen leveyshän mitataan sieltä sisäpuolelta, eli kumi päällä hankala mitata ihan tarkasti, mutta jos ulkoa on 11"-11.5" niin todennäköisesti ovat 10" leveät. Ja meinaakohan tuo 100 backspace-mittaa kun ei oikein ET-ltä kuulosta? -100 ET vanteita on vaikea tehdä ja +100 ei myöskään kuulosta kovin järkevältä.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
mutta ota mittanauha käteen ja tule kylään. ei tarvitse sen takia yöunia menettää. ei tarvitse enempää täälä jauhaa. |
100e vanteista ja vanteista sen verran että taitaa olla ne mitkä itse ostin offroadtarvikkeelta 10X15 ET-44 katselin vanhoja ja aivan samanlaisilta ne näyttää mitkä siihen patikkaan laitettiin
|
vaihtoa 10" leveisiin aluvanteisiin ja 35"/12,5"/15" coopperin discovery s/t hyviin renkaisiin. on mulla tällä hetkellä pattroolissa alla. kuvia saan lähetettyä s.postiin. on karkeampi kuvio kuin bfg mudterrain. hyvät ajaa tiellä. ollut kaksi kertaa alla metsäreissulla, joten ei ole viiltoja vielä tullut. mulla olis bedlock kehät valmiina, mutta on hankala hitsata niitä noihin aluvanteisiin....
|
250e sarjasta tarjottu
|
myyty
|
Sivu luotu: 12:05 (GMT +2). |