![]() |
video pätkiä youTubeen ?
Mites noita pätkiä laitetaan youTubeen?
Olen luonut sähköp.osoitteen ja rekisteröitynyt,mutta joku mättää videoiden siirrossa. Omalla koneella on pätkät valmiina ja kun yritän ladata niin ne siirtyy sinne palvelimeen mutta ilman kuvaa ja sit sitä ei näy eikä löydy mistään. Eli jossain kohtaa teen väärin,mutta missä? |
Ensin ei tule kuvaa. Koska se latautuilee siellä vielä jonku aikaa. Parhaiten saat videoluetttelos näkyviin sieltä tubesta painamalla sitä sun Nicciäs siellä ylhäällä oikealla. Kun vain painat niin siihen tulee sellainen valikko jossa on account, videos etc. valitte ne videos.
Vai ymmärsinkö itse ehkä kysymyksen väärin? Kokeile Mikä sun Youtube niccis on?????????????? |
Tökkii,tökkii eli tuohon asti ok mut jos esim.video valikko tyhjä ja sit painan New ,video upload, video valittu,upload video,
ja sit se kysyy ne nimet title ja description.Niihin laitan jotkut nimet mut mitäs sen jälkeen? Kone rupee latamaan jo upload video painamisen jälkeen eikä lopu vaikka oottaa kauemminkin.sit ku kattoo my videot valikosta niin se on ladannu jotain mut ilman kuvaa ja nimenäkin on vaan kuvan nimi esim.MVI 0029. En ole mikään nettinörtti ja englantikaan ei oikeen taivu niin kaikki täytyis vääntää rautalangasta ennen ku menee perille. ÖÖÖ mitä tarkotetaan nicciksellä.? |
Joo sun pitää tehdä ne kuvaukset tosiaan sinne tekstiriveille ja painaa sen jälkeen sitä "Save changes" nappulaa ja odotella että siihen tulee teksti että video loaded successfully.
Oletuksena siihen videon nimeksi tulee se tiedoston nimi mikä sulla on sinne omallekkin kovalevylle tallennettu. Esim se MVI 0025 tai jotain. Voit muuttaa sen nimen ilman että videon lataukset kyykkää. Siinä kysytään sitä "title" ä eli siihen kirjoittelet parhaiten kuvaavan nimen sille sun videolle. Discriptioniin se kuvaus sitten siitä videosta. Tag kohtaan kirjoita ilman pilkkuja ne hakusanat millä halua videos löytyvä esim. - > offipalsta 4x4 offroad datsun jorma mirri toosa laatikko jne jne. Toisen videonkin voi ladata suoraan tohon perään mutta kokeile sillä yhdellä ensin. Nicci tarkoittaa nimimerkkiä. |
No perk.nyt on video latautunu ja kuva näkyy nimellä,eli välillä tein sen jo oikein
mut en malttanu ootella tarpeeks kauan. Nyt tarvis osata kopsata jollain tuo linkki et sais sen palstalle,mut enköhän mä taas pärjää.Eli suuret kiitokset. Nämä muutamat n.10 pätkää olis tarkotus laittaa salonseutu tapahtumiin. Niin ja tuo mun nimimerkki tubessa on keskevaari. |
Sivu luotu: 22:22 (GMT +2). |