Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   sj410 valottoman jakolaatikon aukaisu? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=64850)

tume22 25.10.2009 15:43

sj410 valottoman jakolaatikon aukaisu?
 
tarkoitus olisi vaihtaa sisälle "tossu" välitykset. onko purkamisessa ja kasaamisessa mitään extremeä? jotain kuulia/jousia siellä ilmeisesti on mutta missä vaiheessa ne puretaan/otetaan pois ja miten ne pannaan takaisin?

LaaLaa 25.10.2009 21:09

Muista irroittaa mittarin ratas takakardaanin lähdön varresta.
Jousia ja kuulia on vaihteensiirtäjillä, tuossa järjstys
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41002
Loput kuvat merkkivalottoman jakolaatikon osuudesta korjaamokäsikirjassa löytyy mun albumista

tume22 25.10.2009 22:35

Kiitän kuvista tuhannesti!! jospa se nuilla rupeaa onnistumaan, vieläkin nuo kuulat on arvoitus että minne ne sinne tulevat mutta paikka niille varmaan löytyy kun sen lodjun purkaa ensin :D

millä muuten olette vetäneet noi laakerit ulos tuosta kopasta? jos ja kun ne siis sinne pohjaan jäävät eivätkä tule akseleiden mukana poies..



Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa (Viesti 606689)
Muista irroittaa mittarin ratas takakardaanin lähdön varresta.
Jousia ja kuulia on vaihteensiirtäjillä, tuossa järjstys

Loput kuvat merkkivalottoman jakolaatikon osuudesta korjaamokäsikirjassa löytyy mun albumista


LaaLaa 26.10.2009 08:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tume22 (Viesti 606733)
Kiitän kuvista tuhannesti!! jospa se nuilla rupeaa onnistumaan, vieläkin nuo kuulat on arvoitus että minne ne sinne tulevat mutta paikka niille varmaan löytyy kun sen lodjun purkaa ensin :D

millä muuten olette vetäneet noi laakerit ulos tuosta kopasta? jos ja kun ne siis sinne pohjaan jäävät eivätkä tule akseleiden mukana poies..

Koskaan ei ole tarvinut vetää laakereita kopasta, jos tarvii niin vaikka kosanilla hieman läpöä alumiinikopalle niin pesä laajenee ja laakeri irtoaa.

tume22 29.10.2009 21:10

juu nyt on hitaammat välitykset sisällä, mittarin vaijerin lunssi oli kyllä ihan saatanan tiukassa, meinasi koko homma pysähtyä siihen. sit jatkoa vähän hitsaten siihen holkkiin niin rupes irtoamaan.

kuulissa ei ollut mitään ihmeellistä, tosin se että sisempi siirtäjä tanko ei mahdu irtoamaan jos etuvedon siirtäjän tankoa ei tajua siirtää ulospäin niin paljon kun se menee. muuten kuula on "jumissa" siellä sisällä eikä mikään suostu tulemaan mihinkään suuntaan.


Sivu luotu: 11:41 (GMT +2).