![]() |
Autopelien aatelia - Death Rally
Pelitalo Remedy on julkassu ilmaseks ladattavaks 13 vuoden takaisen legendapelinsä, DEATH RALLY:n.
http://www.remedygames.com/games/death_rally.html Mitäs muita ääriklassikkopelejä on palstalaiset löytäny koneilleen? Itellä Superfrog ollu jo vuoden verran ja Cannon Fodderia yritän saaha toimimaan. :) |
slicks ´n slide oli hyvä ja sit oli myös se rallysport tai jokin sellanen.
Ylä-asteen ATK-tunnit meni niiden parissa. |
voi perkele, loistavaa, kuinka legendaarista... ensimmäinen peli, jota OMALLA koneella oon koskaan pelannut :) tuli jokunen tunti sillon tuota pelattua, pakko ottaa heti tuosta koneelle ja mennä pelailee :)
edit. ja klassikoista puheenollen, löytyy tuossa ostettuna alkuperäisenä: duke nukem 3d, quake 1 + sen mission packit, carmageddon 1 + splatter pack ja ohan tuossa noita jotain muistoja :) |
Itse hommasin Command & Conguer : Red alert 1:sen. Toisella koneella toimi kun käytti dosboxia mutta käyttiskoneessa ei suostu toimimaan ollenkaan. Itsellä olisi myös Carmageddon 2 mutta en ole jaksanut vielä kokeilla sen toimivuutta. Vanhemmat pelit eivät tahdo oikein hyväksyä xp:tä ja valittavat aina kaikesta muustakin. Kuinka te olette saaneet vanhemmat pelit toimimaan?
Hakusessa olisi perinteinen Simcity ja Jones the fastlane. Olivat aikoinaan kovia pelejä. :p |
En tiedä klassikko pelistä, mutta Screamer 4x4, tarjoaa jonkunlaista möyrintää.
|
Rick Dangerous oli kova taso räiskintä joskus, löytynee jostain netin syövereistä. Pistän linkin kun löytyy.
Semmonen olis hakusessa kun Brutal sports Footballi. Slicks´n´slidet ja rallisports on kyl jossai jemmassa ku löytys vaan disketti-asema.. |
carmageddon 1, kyllä kelepaa pillarilla tuupata muita
|
En tiedä johtuko Death Rallystä vai jostain muusta päivityksistä, mutta asennuksen jälkeen seuraavassa startissa(siis tietokoneen) heitti koneen jumiin ja johonkin restore-tilaan... raksutti aivan saatanan kauan ja lopulta palautti koneen tilaan ennen DR asennusta...
|
Jaa, ei mulla ainakaan oo mitään onkelmia??
|
Carmageddon 2000 on paras autopeli ikinä.
|
Lainaus:
http://www.classic-retro-games.com/R...gerous_99.html |
Sivu luotu: 17:50 (GMT +2). |