On niitä ennenki..
Nii sulla on varmaa se 22R motti nyt?Samat pätee kyl 4Y koneeseenki mut lootaan se käy kytkin kopan vaihtamalla,mikäli sul on g52-58 loota.Sähköt onki sitte työläämpi homma, rundikello conversio ei onnistu joka jätkältä ku tarvii softaa ja hakkuri powerin jne.Laturin kytkennät menee uusiks mut jos on vähäkä autosähkärin vikaa ni onnistuu.Moottorin korvat joutuu tekee,muistaaksee rungossa on eri kiinnikkeet ku dieselissä.Eli ite tein sillee et kumityynyn ja lohkon väliin omatekoset korvakkeet.Ne on laillista tehä ite mut rungon puoleisiin ei saa kajota lain mukaan.Kytkimen nesteletkut joutuu vaihtaa kans,paras ois ku ois elimen luovuttajana joku diesel hiluks et sais siit valmiit palikat.Eli riippuu mist se diesel kone on otettu,jos jostain muusta ni öljypohja menee ainaki uusiks.Pensa koneen syylari ei myöskään käy,pitää olla dieselin syylari.Tehostajan pumpun saanee sovitettua mut parast ois se hiluksin oma pumppu jalkoineen.Katsastuksen kannalt viel et se vaihto kone ei saa olla vanhempi ku se sun autos,joitain poikkeuksii tosin on.
|