![]() |
öljyt L-200 laatikkoon
Mitäs öljyä kannattais kaataa 89´malliseen L-200 vaihde-laatikkoon sekä voimanjako-laatikkoon?
Kyseessä KM-145 laatikko kytkettynä bensa koneeseen. |
Hypoidivaihteistoöljy GL-4 tai parempi SAE 80W tai SAE 75W-85W
KM132...... 2,3 litraa KM145 ..... 2,2 litraa Jakol. ..... 2,2 litraa Tuommoiset ohjeet itse sain kun samanlaisen projektin kanssa painiskelin |
Lainaus:
Viskositeetti 75w-90 tai 80w-90. |
Kiitos paljon tiedoista! Semmoset mömmöt (hypoidi GL-4) tuli haettua kaupasta.
Aikamoiset tervat sieltä laatikosta kyllä tuli. Vaihteensiirto parani roimasti!! |
jos hyvän haluat, ni lasket ne vielä kerran pois ja sitten uudet ineen, jos kerran oli oikeen kunnon tervee.
Toi ois tietty kannattanu huomioida öljyä ostaessa ois voinnu näet ostaa huuhtelu öljyks jotain halpaa kuraa. |
SYNTEETTIST?
Ite käytän synteettist ku sitä pyörii talvisin neliveto päällä n.11litraa,voimahävikki on melkoinen ja mineraali öljyjen vaihtoväli on 40tkm ku synteettisil voi hyvinki ajaa 60tkm.Synteettisis on yleensä GL-4sekä GL-5 yhes koos.En oo laskenu mut synteettiset ei tuu paljookaan kalliimmaks ja vaihteisto pelaa kivammin talvella,eikä kinnaa vastaan ku on nöyrempää pakkasessa.
|
Sellainen suoritus tuli tehty että: ensiks jotain Koivuselta (king-oils) halpaa synteettistä laatikkoon ja sillä ajettiin noin pari sataa km.
Mömmöt ulos ja oikeata kamaa sisään. Oli muuten se huuhtelu öljykin aika kuraista. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 21:28 (GMT +2). |