![]() |
M: 31x10,5x15 BFG Mutiaiset + aluvanteet
Pintaa n.10mm, Melberin 7x15" Offroad aluvanteilla,6-pulltiset,ollu hj:ssa,(enää ei kehtaa laittaa alle ku on uuet jouset ni näyttää ihan sipulileikkureilta=))
Jos niistä 490€ pyytäs...tarjouksiaki otetaa vastaan. Vaihdossa kiinnostaa 33"AT/MT(nastotetut tai sellaset mihin saa vielä hakattua nastat) Sitte olis vielä HJ:n alkuperäsiä lukkovanteita 4kpl(3ssa päällä hakkapeliitat) ja 4kpl 6x15" hainevä mangelseja(päällä jonku kuntoset renkulat,yks puhki)...tarjouksia otetan vastaan näistäki Rattaat kouvolan kupeessa. Puh. 040-562 0158 Sposti: juha.olenius@luukku.com Läheltä saa mennä muttei osua! Edited by - nuppi on 05/11/2004 19:20:25 Edited by - nuppi on 08/11/2004 19:37:17 |
Käyks nuo LJ:hin,onks kuvaa(näinhän ainakysytään)
Note! This message was posted anonymously! |
Eiköhän ne käy,jos ei ota mihkää kiinni,hj:ssa ainaki on tilaa reilusti.
Vanteet perinteisen mangelssin näköset... Kuva pitäs löytyy,tai otan jos en löyä...loppu riippuu sitte siitä että saanko sen tänne... Läheltä saa mennä muttei osua! |
350 tarjotaan + kulut maksetaan matkahuollon kautta! Terveisin kosminen nautti..050-35 45 456
Huoltoauto "konsulentti",heh.Metsässä möngin minä polaris 700 sportsmanilla. |
HaHaHaHaH!!! Ei mullaka nyt sentää niin paljoo o rahaa että voin ilmatteeks jaella renkuloita... No pistetää korvan taakse kumminki...
Läheltä saa mennä muttei osua! |
ka tarjouksia pyysit...ei kai se hullu ole joka tarjoaa jotain....
pannaan reilusti kosmonauttia paremmaksi 370€
-mitä hyötyä on maasturista jossei sitä koskaan käytä?- -86 HJ 61 |
375!!!!
395
-mitä hyötyä on maasturista jossei sitä koskaan käytä?- -86 HJ 61 |
Sivu luotu: 07:49 (GMT +2). |