![]() |
WEBER DGV-KAASARI
Ostettu
|
Mulla olis Weberin 2 kurkkunen kaasutin. Peräisin hihnavetosesta Volvosta.Kutakuinkin samanlainen mitä Ladoissa ja Fiateissa ja Fordeissa on ollu. Eikö nuo kaikki lie samoja mutta päälikansi on erilainen.Tässä on mekaanisesti aukeavat kurkut niinkun muissakin eikä ylimääräsiä alipaine systeemeitä. Tässä esim. EI ole valmiita putsarin kiinnitys paikkoja kun taas esim. Fordin kaasarissa on. DGV ei sano mulle mitään.
Toimii satavarmasti kun kesällä oli vielä 1,3 Corollassa kiinni. 50€ maksaa. Paa rivaa jos kiinnostuit. |
Niva-asennuksessa on suhteellisen olennaista että kaasuvaijeri/vipu tulee kiinni tuohon kurkkuun ja tuolle puolelle kaasaria kuin tässä kuvassa. Omalta talliltakin Weepereitä löytyy aika monta, mutta niissä kaikissa on systeemit eripuolella/eri kurkussa ja se teettää aika paljon sellasta työtä jonka voi välttää oikealla (DGV) kaasarivalinnalla.
|
Lainaus:
Eli tämä http://www.vanhookvintage.com/images...fter_large.jpg |
Se mun kaasari on kutakuinkin tällanen.
http://www.freetechnics.fi/32DIR.jpg Voin ottaa kuvan sullen vielä siitä niin saat 100% varmuuden sopivuudesta. |
Tommonen uus ykskurkkuinen löytys
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=32877 |
Yksi ilmoitus riittää.
EDIT: Siirretty >varaosat ja tarvikkeet puolelle. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lähes uusi
Olis kans n.2kk käytössä ollu 2l mitsun koneen kyljessä kiinni.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=41037 alle 100€ ei kyllä pysty luopuun. |
Lainaus:
Sait yv:tä |
Saa poistaa !
Kasari löyty. |
Sivu luotu: 12:30 (GMT +2). |