Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   sj413 kuumana kytkin ei irrota (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=64003)

*make* 04.10.2009 21:21

sj413 kuumana kytkin ei irrota
 
pientä murhetta olisi suzukin kytkimessä, kun vähänkin joutuu viellä toistaiseksi luistattelemaan mettässä kytkintä niin kytkin ei irroita. maantiellä aivan normaali ja sillon kun on ollut oire päällä niin 30min jäähdyttyä taas normaali :eek: kytkin paketin uusin viime kesänä ja vaijerinkin 1kk sitten rasvailin ja hyvin liikkui.

pistäkeehän viestiä jos jollain on ollut samanlaista murhetta..

LaaLaa 05.10.2009 09:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja *make* (Viesti 599732)
pientä murhetta olisi suzukin kytkimessä, kun vähänkin joutuu viellä toistaiseksi luistattelemaan mettässä kytkintä niin kytkin ei irroita. maantiellä aivan normaali ja sillon kun on ollut oire päällä niin 30min jäähdyttyä taas normaali :eek: kytkin paketin uusin viime kesänä ja vaijerinkin 1kk sitten rasvailin ja hyvin liikkui.

pistäkeehän viestiä jos jollain on ollut samanlaista murhetta..

Minkä merkkinen kytkinpaketti ja mikä vaijeri?

Mulla on ollut ongelmia tarvike vaijereiden kanssa (motonet), eivät kestä lämpöä eli pakosarjan puolelta alkavat kytkintä painaessa antamaan periksi. Samoin vitarassa alkoi tulipelti repeämään kytkin vaijerin kiinnityksestä, kun joskus oli ilmeisesti vaijeri ollut huono, ja poljinta painettu vaan voimalla.

*make* 06.10.2009 21:25

vaijeri on kait alkuperäinen, kytkinpaketti on sashin. pitänee ajaa vaan kunnolla se vika päälle ja pyytää
joku kaveri kytkintä sotkemaan jos kerran vaijerisi on sellaisen kanssa tehnyt. kiitokset hyvästä vinkistä pitänee tarkistaa nyt heti ensitilassa :)




Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa (Viesti 599834)
Minkä merkkinen kytkinpaketti ja mikä vaijeri?

Mulla on ollut ongelmia tarvike vaijereiden kanssa (motonet), eivät kestä lämpöä eli pakosarjan puolelta alkavat kytkintä painaessa antamaan periksi. Samoin vitarassa alkoi tulipelti repeämään kytkin vaijerin kiinnityksestä, kun joskus oli ilmeisesti vaijeri ollut huono, ja poljinta painettu vaan voimalla.



Sivu luotu: 00:03 (GMT +2).