![]() |
Patrolliin kuskin oven ikkuna
Varkaat meni kuskin oven ikkunasta läpi:mad:
Vm. -91, lyhyeen malliin on ikkunan tarve. Ilmeisesti käy myös vanhemmista... No niin löytyhän se Tapsalta, piti vaan soittaa parikertaa, kun muisti pätkii. Tämä on siis jo "kuin ostettu":) EDIT. Eipä sopinut Tapsalta haettu ikkuna, joten vieläkin olen akkunaa vailla. Late / 04 4 - 5923856 |
No perskule, pitääkö tämä hakea maahantuojalta? (280€)
|
Kyllä se pitäs pitkästäki käydä, ja aika varmaa kans vanhakoppasestaki. Mul olis kyl noita 160 korisen laseja irtaallaa. ku ei tossa gr:n korissa oo oikee muuta eroa ku pullistukset lokareissa ja paritakaovet. Mulle ainaki kävi vanhakoppasesta patrollista vikat lasit gr:ään(pitkä malli). koita kysellä olisko siellä lähempänä jollai vaikka noita vanhakoppasen laseja kannattaa se ainaki koittaa, jos noin paljo uus maksaa.
|
edelleenkin multa löytyy lasi niin kuin puhelimessa oli joskus juttua.
|
Vieläkin tarvis SOPIVAA ikkunaa. Yhden jo ostin, mutta ei se ihan aukottomasti sovi:)
Kuvista näkyy erot ikkunoissa: Pitkä malli, peili ikkunan etuosassa: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=33040 Ja mun auto, peili ovessa: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=32142 Eli nykyisen ikkunan kanssa jää eteen aukko, löytyisköhän jostain sopivaa? |
Kokeillaas taas, syyssateet tulee sisään...
|
Tohon käy vanhan paten ikkuna.
|
No löytyskö sellanen vanhemman Patrollin ikkuna joltain? Voishan sitäkin koittaa.
Noutoetäisyydellä Helsingistä olis kova sana.. |
Täältä löytyis.
Mutta haluatko hakea haminasta? |
Jos ei lähempää löydy, niin voisinpa hakeakin... Ja jos on varmaa, että se sopii. esim. siitä sun purku patrollista ei käy. Se on nimittäin mun vanha.:)
Kuulostellaan nyt kuitenkin vielä hetki jos sattus löytyyn lähempää. |
Joo ei ole siitä gr:stä. On ihan 160 korisen 3.3t lasi.(kanttilamppusen)
Soittele jos tarviit. Haluatko mitään mittoja siintä? |
Tämä kelpais edelleen. Ja kovin kaukaa en enää lähde hakemaan, sopivuudesta kun ei koskaan tiedä....
Löytyskö pääkaupunkiseudulta? (vaihdossa saa vinssinarun) |
sivulasi
:)mulla olis 82mallisen patrollin sivulasit. Olen to pe päivät Hämeenlinnassa jos otat. Ovat vielä ovissa kiinni mut irroitan jos otat.
|
Sivu luotu: 12:18 (GMT +2). |