![]() |
O: 7" peltivanteet
Jos jollain on 7" peltivanteita 4x4 king cab:iin myytävanä niin vois ilmootella mulle.
|
Mulla ois 15x7 tuumaset Mangelssit sekä 15x7 tuumaset Nissanin (ilmeiseti olleet patrollissa, jos myyjä puhu totta, Nissanin leima kyljessä)
Vanteet Vilppulassa 050-3464656 |
Onko sulla mitään kuvia et minkälaisessa kunnossa vanteet on. Ja mites hinta puoli?
|
Joo kun meen kohta kotio niin pistän kuvia
Note! This message was posted anonymously! |
Elikkäs tässä ekassa kuvassa on mankelssi, väri musta, hopeita täpliä, ruostetta on ulko pinnoilla (olisin sitä mieltä että voisi tarvita hiekkapuhalluksen/maalauksen), tuolle kohin mihin renkas tulee niin ei ruostetta, (näkyy tossa nissanin vanteen kuvassa taustalla toi valkonen), offsettia en tiiä (entiedä etes miten pitäisi mitata)
Noista on tarjottu 40 eeroa enkä myynyt, joten? http://www.petrisimolin.net/gallery/...angels15x7.jpg Sit nää toiset metallinhohto vihreät, (maalauksen jälkeen päällä ollut vain yhdet renkaat?), ei ruostetta Vanteessa on meistattu seuraavan lainen teksti: "J 15x7J dot topy 803 98 s3.8 40300 21J00 NISSAN" Selviääkö tuosta offset tai mitään muuta ihmeellistä? Hintaa pitäis saada n. 120 erkkiä http://www.petrisimolin.net/gallery/...Nissan15x7.jpg Jako molemmissa toi vakio 6x5,5" , keski reijän kokoo en muista mutta on iso, sopii kaikkiin. Olikohan muuta muistettavaa? |
Onko noi "ruosteisemmat" kuinka suorat ettei ole suuria kolhuja?? Ja siitä hinnasta lähteekö 50 eerolla?
|
Pitäisi olla suorat, ei kolhuja,
Neuvotellaan 70 egusta Tarvikko muuten renkaita, tosin pieniä ois. 235/75 15 pintaa n. 1cm, hyvät nastat, all terrain kuvio, Tosin pinnatut, rungon merkki colway tai vastaava, en muista. Kyljessä pientä murtuman alkua (ei haittaa ajamista, ainakaan jos itse laitan ajoon) ja yhestä on rengas kone silpassut sen verta että ilma ei välttämäti pysy sisällä ilman sisä kummia. n 140 Egua Tai ois tossa ihan uudet 31x10,5x15 BF mutterit Note! This message was posted anonymously! |
60 juroa.
|
65 lähtee.
|
Sivu luotu: 10:37 (GMT +2). |