![]() |
Heittäkääpä metroseksuaalit voltti ;)
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ul...asp?id=1733630
"Miesten sukkahousut Lontoon muotivillitys" Miesten tamponit ja pikkuhousut/pikkuhousunsuojat olis kans aika hyvä, ja rintaliivit myöskin. Ei kun vaan äkkiä joku kansalaisadressi pystyyn, jossa vaaditaan kauppoihin liivejä myös miestisseille. |
"mantyhose" :D voi jumalauta.
|
Miesten sukkahousut... :eek: Jumalauta. Ei vittu. Ei kai nyt kukaan itseään yhtään kunnioittava hinttarikaan laita sukkahousuja jalkaansa. Mitä seuraavaksi?
Pitäisikö laittaa markkinoille miehille tarkoitettu huulipuna? Sillä voisi jopa tehdä rahaa. Mihin tämä maailma on menossa...? :confused::confused: |
Lainaus:
Mä vedän mielummin ranteet auki voiveittellä, ko vedän jotku nailonit jalkaani! Kunnon Ossit ne olla pitää!!! :D Mut emmää koskaan o väittänykkään olevani kauheen naisellinen.. vaik kyl mää hameitakin käytän ;) |
Lainaus:
|
|
Lainaus:
|
Missä tasa-arvo?
Ei voi kuin todeta, että taas miehiä lyödään. Eihän kukaan osta sukkahousuja, jos ne maksavat 100 euroa!
Kannattaa käydä ostamassa naisten sukkahousut haarakiilalla ja hieman pienemmällä denierillä varustettuna. :D http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:p...ukkahousut.jpg |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Buhahaa. Lekahan on hevimiehena kulkenut sukkahousuissa jo vuosikaudet:D
|
Lainaus:
|
Nii-i,kalleuksia on kohdelta varovaisesti.....
Lainaus:
|
Lainaus:
miten mulla tulee nailonsukkiksista ja Lekasta voimakkaasti mieleen aina RÖMPSÄMEHU :eek: |
Lainaus:
|
Olen kyllä lukenu jostakin että sukkikset on hyvät kahluuhousujen alla, omakohtaista kokemusta ei ole:).
|
Vittu tootte sekasin... :)
Mahtaa perse hikoo nailoneis... |
Joo sukkahousut Offaajille pakolliseksi kun kisataan, niilähän voisi olla jotain käyttöä kun metsässä ja suolla ajelee.
|
niistä saa sitten oivan itikkahupun kun vetää lippiksen yli päähän
|
Jaajaa, taitaa alkaa hävettään... :o
Mulla on nyt tukisukat käytössä ton mällin jälkeen... :o Ei kyl ois tullu mieleen muuten laittaa, mut ne kyl auttaa tohon särkyyn, ja verenkiertoon... |
Sivu luotu: 20:03 (GMT +2). |