![]() |
Mistä mäyrikseen osia?
Mistä löytyy pyöränlaakerit ja missä hinnoissa pyöritään?? Mistä löytyy kahluusarjat ja hintaa noin? Ja ovatko kuinka tarpeelliset noi kahluusarjat OIKEESTI? Löytyykö Etelä-Suomesta jarru osia? Siinä nyt aluksi muutama kysymys, kyllä niitä vielä lisää tulee kunhan ensin pääsen auton kimpuun....
|
Lainaus:
hinnat on mitä on mutta sentää rahalla saa. |
tuliskohan levyjarru muutos pidemmän päälle halvemmaksi ja turvallisemmaksi ?
en oo ite ajanut metriäkään alkuperäsillä jarruilla mutta jotain juttuja oon kuulut ettei olisi kovin hyvät |
Lainaus:
|
Onhan raskaissa kuorma-autoissakin levyjarruja, joten ei ongelmia sen suhteen. :)
Mutta ei tuo mäyris niin painava ole, paino jakautuu kuitenkin kolmelle akselille. Itse lähtisin selvittämään isojen pakujen, esim Citroen jumper/Fiat Ducato, VW LT, MB Sprinter akselipainoja. Noista löytyy helposti 1500-3000 kg, painoja. Paljonko mäyrässä on? |
Lainaus:
Painoja en nyt ulkoa muista mutta minulla ainakin 6x6 Volvossa etuakselipaino 100kg enemmän kuin 4x4 mallissa, riittäiskö massat noilla muutossarjoilla? Lainaus:
Nyt on jo silmät niin ristissä että saakohan tästä selityksestä mitään selvää... |
mitenkä muuten jarru osiin lasketaan max painot
esim. wilwood |
Kiitos neuvoista, näin ollen olen yhteydessä Offroad pajaan. Mitenkäs kova jumppa on vaihtaa/laittaa tommonen kahluusarja ajallisesti?
|
Soitta mulle jos ja kun mä ei muista soitta sulle.
Mulla olla sulle levyjarru tietossa.... Rp-automobile palvelee edelleen ;-) -sami- |
Moikka
LR osia levytykseen... Satulat ja levyt luulis riittävän mäyrikseen, kun riittää hodariinkin. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=63277 TEMÄHIK |
ite meinasin jarruhihnoihin vaihdattaa pelkät kitkapinnat.Maksas 20e per hihna.
|
No nyt on pihassa kauan odotettu Mäyris ; ) Kyllä se vaan on hieno ajoneuvo!! Nyt alkaa se paikkojen läpi käyminen,,,,toivotaan ettei tuu mitään kovin katastrofaalista vastaan, no aika näyttää.
|
Lainaus:
noita 6x6 ilman koppia on tarjottu 2-3k€ useampia, itelle ei oo umpimallia tarjottu ollenkaan, enkä oo muutenkaan nähnyt myynnissä, en kylläkään oo erikoisesti ettinytkään. |
Itse asiassa ostin Nettiautosta ja frendin kanssa puoliksi. Mistähän mahtaa löytyä palloniveliä vai löytyykö ollenkaan, käykö jostain toisesta pelistä? Ja hinta on shhh,,,,salaisuus.....omasta mielestä ei ollut kallis,ainakaan VIELÄ!!
|
Lainaus:
|
mäykyn jarruosia
tervehdys
mulla on laatikollinen mäykyn jarruhiluja. tule hakemaan pois(tai jos kaks kahvipakettia sais) Janne 0500-574666 hämeenlinna |
Sivu luotu: 22:28 (GMT +2). |