![]() |
Venäjällä iso ilmanen kisa!!!
25.07-02.08 2010 Balagoe n350 km Pietarista Moskovaan on offikisa jonka järjestäjään tutustuimme ollessamme katsomassa millaista on Karelia trophyssä.Tänään eli 15.09 09 pitäis löytyä infoa netistäkin.Toki lupasin Jurille että voin olla se joka Suomessa kisaa mainostaa.Tärkeimmästä lyhyesti.Kisassa yksi kiinteä leiri jossa koko kisan ajan asutaan(luojankiitos ei tarvi eestaas värkätä leiriä),ajopätkät kukanomaisesti leirin ympärillä:)joka ajopäivällä omanlaisensa teema.Paikalla esiintyy joku kovimpia paikallisia artisteja eli tarkoitus saada todellinen tapahtuma aikaan.Paikalliset maksaa 350 dollarii osallistumista mut ulkolaiset zirou kun teamissa kilpuri ja yksi huoltoajoneuvo,useammista jotain.Leirissä pesupaikat ja kai jopa saunakin.Näin alustavasti mä lähen jollai vehkeellä ajamaan vaikka kieli poskessa,sillä ainahan Venäjä on elämys,myös joitakin muita lähdössä kun olen vihjaillu kisasta...Laitan päivällä tota osotetta mis infoo eli kun Yuri sano että tarkastettava ensin että sivu pelittää!
|
Paikka lienee Bologoe?.
|
joo ennen tveriä on paikka .
http://www.wunderground.com/wunderma...v=0&mm=0&hur=0 |
Lainaus:
nyybinä myllis |
Ja kauniita naisia .
|
Lainaus:
|
Bologoe lienee se oikea muoto,otan täyden poliittisen vastuun kaikista virheistäni ja se ei ole vähän!Tosta järjestely tahosta en tiedä muutakuin Juri sanoi ihka kelpo Inglannilla jotta minun kisani ja vielä oikein lapussakin sillee lukee.Tosin tossa lapussa lukee myös Balagoe muttei se mitn.Vielä ei ollut Jurin antamalla osoitteella mitään infoo mut onhan meil aikaa..Ainakin se mitä Juri kerto kisasta teki vaikutuksen ja niinpä kalenterissani merkintää onkin sillä kohdalla!
|
Lainaus:
Kilpailu alkaakin 2606 2010 ja loppuu 0207 2010 perjantaina jolloin palkintojenjakoa rock konserttia ym. Ilmottautuminen ja katsastus jne alkaen23 .06 ja loppuen 26.06 KIsan nimi on Project Russian Off-road Trophy löytynee nyt www.pro-x.su haulla Elikkäs anteeksipyyntö saamastani ja eteenpäin välittämästäni virheellisestä ajankohdasta.Onneks viel aikaa on! |
Lainaus:
Näköjään Novgorodin ja Tverin puolivälissä on camp. http://pro-x.su/en.html |
Sivu luotu: 11:18 (GMT +2). |