![]() |
Hiluxin pakosarja banaaniksi
Taas sain pakosarjan vääntymään banaaniksi,ensin vääntyi itse rakennettu pakosarja joka kahdesti koneistettiin suoraksi ja nyt on alkuperäinen kyseessä johon rakennettu J-kirjaimen muotoinen mutka Turboa varten.
itse tehty oli ehkä liian ohutta materiaalia. mutta kummastuttaa kun valurautainenkin vääntyi, siinä saattoi kyllä käydä etten innossani muistanu kunnolla kiristää. Kyseessä 2.2 kone turbotettuna. Onko muilla vääntyilly pakosarjoja. |
voishko olla lämpöä jostain syystö toosi paljon pakosarjassa?
|
kuu mottaa.
Lainaus:
|
Kyllä minä kiristin tasaisesti kaikkia kerrallaan enkä usko että olesivat olleet liian tiukassakaan.
Vanha turbo oli pienempi ja pakopaineet oli jotain 1.5 luokkaa uudella en ole vielä mitannu. samanlainen pakosarja viritys on esim, Lepoanttilla eikä sillä ole mihinkään vääntyny. Onko muilla pakosarjan välissä normi tiivisteet. |
Lainaus:
Ps. mulla ois yks joutilas vakio pakosarjaa.. |
EIhan pultit vaan ole mitaan rautakaupan 8.8 pultteja?
|
Lainaus:
Oma pakosarja painaa turboineen n.40kg, ylimääräisiä tukia ei ole ja hyvin on pysyny ja turbon jatkeena vielä pystyputki. Ite ku tein tämän pakosarjan, niin pitää olla kansi irti ku kirraa mutterit. Ei saa muuten tarpeeksi tiukkaan ja alkaa polttamaan pakosarjan tiivistettä. Kuparitahnalla kasasin myös kannentiivisteen. Oman olettamuksen mukaan lämmön pitäs siirtyä lohkoon ja kanteen tiivarista. Mene ja tiedä... |
Ei ole 8.8 pultteja kun on tiheä kierteiset 10mm.
Taidan kokeilla tota kuparitahnaa kanssa. Härdelli jos en saa Lepoantilta uutta pakosarjaa niin voisin hakea sen sulta kun tuo matkakaan ei ole pitkä. Kurkkaas onko se täysin suora vai onko hiukaan kaareva se pinta mikä tulee kanteen. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ettei ole nyt pakopaineet "tapissaan" ja sarjat hehkuu mansikkana??? Kokeile "helppoa" korjausta, eli rälläkälla sarja poikki 1-2 kohtaa ja seuraa mitä tapahtuu laipalle. On tuo kone kuiteskii sen verta pitkä, jotta lämpölaajeneminen vaikuttaa suht paljon asiaan. Ja 10mm pulteille 13mm reiät!! |
Väkkärä taas kasassa uudella tiivisteellä pakosarjaan tarkoitettua tiiviste mössöä välissä ja pultit ampumalla tiukassa.
pienen alku lämmittelyn jälkeen tennari lattiaan ja ahtopaine 1.3 pakopaine 1.7 liekkö liika tai ei mutta imupuolelle tulossa avarrusta. Reunimmaiset reijät on väljät |
aika hyvältä vaikuttaa, oletettavasti ei johdu pakopaineista tässä tapauksessa vääntyily. koitatko ilman ronkkelia seuraavaksi?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 18:30 (GMT +2). |