napalukon kansi auki (6kpl 6mm pultteja), napalukko mielellään "free"-asennossa. Murroksen päästä lukkorengas pois, esim kahdella meisselillä. Kääntökuulan sisäpuolelta tiivisteet irti, (8kpl 6mm pultteja), Olkavarsi irti, (4kpl 12mm muttereita siinä päällä).
Olkavarren muttereiden alla on jousiprikat, joiden alla on kartioprikat, suht tiukassa vielä. Kartiot lähtee vähän antamalla napakasti moskaa pulttien päihin ja naputtelemalla olkavarren päästä ylös/alas. Kun ne on saanut kaivettua irti ja hiukan rakoa siihen okavarren alle, niin meisselillä kampeamalla lähteepi se olkavarsi ylöspäin. Loppu napa tippuuki pois alaspäin kallistamalla. Jarruletku saattaa olla tiukilla, mut kai se siitä. Siitä sitten tutkailemaan, missä kunnossa laakerit.
Samalla kannattaa kattoa pronssiholkkien kunto (kuinka väljä murros on siihen) ,
vetarien stefat akseliputkesta (onko vuotanut öljyä ja pessyt vaseliinit pois)
ja murrosten kunto (onko välystä/takelteleeko pahasti).
|