![]() |
Pajeron Syyläri käy kuumana.
Noniin, löytyy vm 92 oleva hapero, varustettu 2.5l turbo riisseli koneella. olen ihmetellyt että pienenkin ajon jälkeen (kuitenkin että lämmöt nousee mittarissa normaalille tasolle) niin syyläri käy perhanan kuumana, ei tee mieli kättä siinä pitää päällä, ja se pysyy tunnin verran vielä kuumana vaikka auto ois sammutettukin, onko tämä normaalia pajerolle vai onko jotain mennyt/menossa rikki ?. ajossa en ole huomannut mitään erikoista, ja lämmöt pysyvät maantie/kaupunki/metsä ajossa ihan normaalina. Jos jollain tietoa tai omia kokemuksia ni laittakaa ihmeessä kommenttia ni saa mielenrauhan tästäkin.
|
no onhan se syylärilämmin jos aattelee että termari aukee noin 80casteessa, niin en minäkään kättä siinä tykkää pitää. painaako nesteitä paisuntasäiliöön ?
|
täh?!
Missäs autossa on viilee syyläri koneen ollessa lämmin?!?! :eek: Siinä se vasta vika on. Auton jäähd.nestehän on normaalisti jopa päälle 100C, joka on myös samalla syylärin yläosan lämpötila. Kyllä siinä näpit palaa.
|
hmm, pitääpä muuten katsoa. mutta perjaatteessa tuo on ihan normaalia että se kuitenkin on noinkin kuuma ?. kuhan autolle asti pääsen ni tarkistan seuraavan ajon yhteydessä.
jep katokku nyybi olen ni pitää esittää tyhmiä kysymyksiä jotta tulee viisaammaks :P |
Pajerossa on muistaakseni "tiivis" termari, joka ei päästä nestettä kiertämään vapaasti järjestelmässä (pienen reiän kautta) koneen ollessa sammutettuna.
Huolestu vasta sitten kun moottorilämmöt nousevat liikaa... |
noniin, hyvähyvä. ei sitte tartte alkaa laittaa rahaa syrjään jotakin remppaa varten :D
|
Lainaus:
|
Pajero on siististi cool =)
|
Sivu luotu: 11:17 (GMT +2). |