![]() |
Suzukiin ohjaus tehostin.
Nyt eletään aikoja että suzukiin ohjaustehostinta. Vissii se omegan pumppu, mutta mikäs simpukka, ku näytti niin kauheen kokoselta se a omegan simpukka? vai onko suzuki vaan niin pieni? Vinkkejä kyseisen homman tehneeltä otetaan vastaan, työhän ei ole suuren suuri eikä haastava mutta kuitenki.
|
Vaikuttaa pikkuisen onko 410 vai 413 vai mikä suzuki :)
Itse juuri laitoin 413:seen ja eiköhän no omegan osia ollut. |
Tuossa omasta kuvia: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=31746
|
Onko omegan vuosimallilla väliä, minkä osia metsästää??
Pihassa 413 odottaa samaa projektia. |
Lainaus:
|
Mulla on tulossa semmoisista osista kun trooperin tehostin ja pumppu, pajerosta akseli simpukasta rattiputkeen ja siihen swiftistä ristikkonivel simpukan päähän ja siihen pitäisi vielä käydä ratti akselin ristikkokin. Kuvia laittelen sitten jossain vaiheessa projekti osioon kun saan kaikki osat ja motivaation kasaan:)
|
juu siis 410 se oli, kiitos vastauksista, lisää saa laittaa ja kuvia :D
|
Mun suikassa omegan simpukka ja toyota carinan pumppu. Hyvin toimii ja oli helppo laittaa. Simpukka mahtui helposti vaikka koko eroa onkin melkoisesti. Omegan rättinivelkin kävi suoraan ohjausakseliin. Välilaipan simpukalle tein itse. Jos en väärin muista niin saattais löytyä sabluuna välilaipan tekoon, eli jos tarvetta niin voisin sellaisen tehdä.
|
410:n ohjaustehostin
Tässä on Juuson ja mun projekti malliksi. Omegan simpukan sovitus tehty "bolt on" sovitinlevyllä. Pumpuksi löytyi vanhemman Pajeron pumppu. Pumpun valinnassa pyörintäsuunta ja maksimi paine (rajoitusventiilin asetus) on merkittävimmät tekijät. 410:n pumpun valinnassa meillä oli tavoitteena lisäksi pieni koko. Tuo Mitsusta peräisin oleva Kayaba pumppu oli pienin mitä löysimme Tattarinsuolta.
http://koti.mbnet.fi/j0hannes/Powers...tin/index.html t. Juha |
Sivu luotu: 00:45 (GMT +2). |