![]() |
Hitsikoneen valinta.
Nyt asiantuntija-apua. Budjetti 400 euroa, mikä/mistä hitsiliimain????
|
käytettynä voimavirta kemppi. kannattaa malttaa etsiä.
|
Joo käytetyn kempin minäkin tuolla rahalla ottaisin
|
saaako tuolla rahalla käytetyn voimavirta kempin?
henkilökohtasesti en paljoa laittas käytettyyn elektroniikkaan. jos uuden 2100kempin saa 900e niin ostaisin mieluummin semmosen, tosin 16A . on mullakin toi voimavirta esappi myynnissä mutta myyn sen niin halvalla ettei pitäs olla valittamista. |
saako alle tonnilla? muutama vuos sitten 3200 maksoi yli kaks tonnia..
|
Lainaus:
|
no jos mun tarttis valita, ettäkö vanhan mallinen voimavirta kemppi vaiko ihan uus voimavirta kemppi, niin en hetkeäkään miettis. VANHA! ei ne vanhat voimavirta kempit turhaan hinnoissaan ole.omast mielest uudet kempit ei lähelleekkään niin hyviä kuin vanhat.
|
Lainaus:
|
juu en ole. töissä tällähetkellä uudehko kempomat 3200 ja aivan paska mun mielestä. vanhassa vara parempi :)
ja kyllä autopellissä on mun kokemusten mukaan parasta laatua vanha 180 voimavirta kemppi. suorastaan ilo hitsailla. ja monet kaveritkin on kyllä uutta kemppiä manaillut, mä en ainakaan ikinä osta ittelle. |
kukin tykkää mistäkin ja moneen hommaan toinen kone on parempi, mut itellä on tuo 3200 kempomatti ollu useemman vuoden ja tyytyväinen oon tuotteeseen ollut.
|
ääni UUDELLE kempille
Lainaus:
ääni tälle itellä samanlainen ensin oli valovirta kemppi,mutta vähän liian tehoton 2530 ollu vuoden ja erittäin tyytyväinen. |
Sivu luotu: 12:52 (GMT +2). |