Kyllä se 33" sinne sisälokariin ottaa kiinni korotuksen jälkeenkin jos et sisäänjoustoja rajoita ;)
Muttamutta, jos haluat suht halvalla ja helpolla päästä niin vaikkapa 4x4garage.de:stä Rubicon Expressin 3½" korotussarja (Superflex) tilaukseen - uusilla takapakoilla, apulehdet XJ:n tapauksessa kestää yleensä vian hetken offailua ja ovat sen jälkeen ihan kuolleet. Sarjassa tulee jotakuinkin kaikki tarpeellinen mukana, riippuen vähän autosta (Jeepit on yksilöitä) saatat tarvita eteen pidemmät jarruletkut ja ehkä niin sanotun SYE- kitin jakoaskin takapäähän.
Tietysti jos ihan budjettilinjalla mennään niin sitten korotuspalikat etujousien päälle ja taakse akselin ja lehtien väliin, mutta se kyllä tappaa kaikki ajo- ja menohalut jos yhtään vaativammiksi ruvetaan. Halvalla kyllä pääset siihen asti kunnes XJ:n ei-niin-kestävät orkkispakat napsahtaa poikki tai vähintään vääntyy S:n malliseksi eikä enää tarjoa mitään kuormankantokykyä tai muitakaan jousilta vaadittavia ominaisuuksia.
Tukivarsia ei virallisesti saa tehdä itse, mutta varmaan jos hyvin teet niin erottaako katsuri tehtaan tekemistä jälkimarkkinavarsista..
|