Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vex
(Viesti 578976)
toden näköisesti oik.sisempi murros(lähellä pakoputkea>rasva kuivaa>täristää)
|
Olisko vielä jotain konstia millä tuon varmistais? Suojakumin nyt ainakin voi kattoo onko ehjä. Mitäs jos on ehjä kumi? Otanko kumin pois ja laitan rasvaa? Vai osaiskohan nuo nivelet kokeilla käsin renkaan ollessa ilmassa?
Unohdin mainita, että täristää myöskin moottorijarrutuksessa, mutta ei varmaankaan muuta diagnoosia suuntaan tai toiseen.
KIITOKSIA NEUVOISTA!
Arvasinhan minä, että täältä löytyy vinkkiä. Olen nykyään entistäkin tumpelompi näiden autojen kanssa kun on nousukautena mennyt niin lujaa, ettei ole tarvinnut ite korjata. Nytkin on kyllä töitä niin, että työpäivät venyy näköjään 18 tuntiin. Joutuu kuitenkin tekemään töitä, että saa töitä. Aiemmin ne tuli itekseen. Vaikka veisinkin Golfin korjaamolle niin tuo lähikorjaamo on vähän sellanen, että täytyy itse kertoa mikä on vikana ja miten se korjataan...
Olen tuota Golfia koittanut ylihintaan myydäkin jo marraskuusta asti. Täytyy kai alkaa räpeltään siihen tehoa ja ilmastointia. Kumpaakaan siinä ei ole ollut vakiona. Vaimo ei suostu ajamaan tollasella 90 hv hikisellä nuhapumpulla. Osaatteko suositella jotain hyvää foorumia jossa oltais volkkariin erikoistuttu? En ole kuuklella löytänyt. Entä pajaa virilastun laittoon ja syöttöjen säätöön? Nii ja ei mulla ole kyllä hajuakaan kuka tuon ilmastoinnin myis ja asentais... Merkkiliikkeet olen aina kiertänyt kaukaa.
|