![]() |
Onko tietoa lr v8 dieselöinnistä
Onko kukaan tehnyt moista viritystä tuossa olin kuulevinani, että olisi peräti joku laippa jolla saisi heitä sisään tyylillä vaihdettua esim gmc 6.5 turbo koneen lantikan keulille tietääkö kukaan, vaisin ruveta visioimaan? Kannattaa vissiin laittaa samalla joku automaatti loota ennen jakovaihteistoa.
Pistäkää tietoa paremmin tietävät. Kiitos |
Lainaus:
http://www.cruzers.com/~twakeman/LR/V8Conversion.htm Ja tuolla lisää 6,2L : http://www.aloharovers.com/howto/diesel/ http://www.aloharovers.com/howto/die...ES/final01.jpg Ahdasta on. Edited by - HäRVeli on 20/10/2004 21:22:03 |
|
joo ja toi 6.5turpo diesel on aika janone n.400-450km reipasta ajoa ja 90 litraa lientä menee.. 6.2 vie vähemmän.
Note! This message was posted anonymously! |
joo, mutta onko kukaan täällä tehnyt?
Nykyistä noin 20-25 ltr /100 km bensaa niin vaikuttaa kivemmalta. No täytyypä lukaista oikein huolella tuo projekti läpi. Onko noista myllyistä muita kokemuksia? |
Niinpä ja sitten vielä sellänen juttu että se GM.Riisseli PAINAA ja aikas paljon... nythän se lankku pysyy vielä pinnalla (yleensä...) mutta eroa rankun bentsiinipataan on varmaan yli 100kg ja etuakselin päällä...
Mutta tietenkin joku Wikströmmin 2pyttynen venediesel olis taloudellinen.. Onhan sulla isot tankit ja ainakin Venäjällä vielä on Bensaa myynnissä... Ylä-Savo@ duunissa Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
No leikkiä tää on he |
Joo kyllä vielä kumminkin käyttöautossa kallistusin sen Toyon riisselin kannalle.
Omien kokemuksiani perusteella ,5kpl 6,2d koneita , niin hyviä ei tahdo enää löytää ja 6.5l td koneet on kalliita ja parempi "fuel economy" on kyllä siinä hj;n koneessa. Mutta niistä ´GM koneista ja niiden löytymisestä yhteys vaan Humrman,iin se tulee vissiin yhen hummerin kanssa messuille ... Ylä-Savo@ duunissa Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 09:05 (GMT +2). |