![]() |
HJ:n vetoakselin stefan ulkomitta
Niin, kiinnostais se ulkomitta tietää ku tuolta paikallisesta puljusta ajattelin stefan hakea, sisämitan saan kyllä ku on tuo vetoakseli irrallaan.
edit. eikö se lie sama mitta muissakin näissä "vanhemmissa" tojotissa |
Muistaakseni 44mm?
|
Juu oukkidoukki, tuliki jo yksityisviestinä sama tieto :)
|
Taka-akselin vetarin stefan mitat on 35x41x5,5/9,1. Niin kyseessä on 61:sen täyskevennetty akseli.
|
Juu eli tuota etuvetaria tarkotin, ois senki voinut tuohon kyllä kirjottaa :rolleyes:
|
Ei ole tarkoitus mainostaa mutta onko tiedossasi, että on saatavilla alkuperäistä kehittyneempää stefaa. Kokemusta ei vielä meilläkään ole kun niitä ei ole vielä asennettu mutta sitä mainostetaan, että tiivistäisi alkuperäistä paremmin.
Skaleton |
Lainaus:
tähän etuvetarin stefaan on vuosien saatossa koitettu löytää vaikka minkälaista ratkaisua, ja tietääkseni kukaan ei ole vielä onnistunut löytämään käypäistä ns. vakiostefaa. itse ainakin ihan suosiolla otan tällaiset osat toyotalta tai lipposelta, maksaa kybän pintaan kipale ja ei tartte säätää kunhan vaan laitta paikalleen. itse en ainakaan jaksa ajaa montaa tankillista bensaa ja puhua puhelimessa sadan euron laskua kun metsästää osaa jonka saa kympillä. lopputuloksena voi löytää (ehkä) halvemmat stefat mutta joiden hankkimiseen meni 150 euroa ja parikolme viikkoa aikaa.... |
Juu en ajatellutkaan ruveta metsästään sitä, käyn paikallisesta firmasta (Kentso) kysymässä noilla mitoilla, jos sitä sattus löytyyn, jos ei, niin tilaan lipposelta sen sitten, niinku aina ennenkin oon tuon stefan ostanut sieltä :)
|
Ai saaks näitä tamgearsilta? Jos saa ni pal maksaa ja onko käyttökokemuksia?
http://www.marlincrawler.com/axle/fr...seal-fj40-fj62 ///EDIT no katos vaan löytyy 15e hintaan ja tuoltaha löytyy kaikkee muutakin kivaa helposti http://www.tamgears.com/Toyota%20HJ6...%20isokuva.JPG |
tamgears on oikeen marlinin sivuilla mainittu dealerina, toivottavasti sieltä sais oikeesti muutakin hyvää mitä marlinin ei osaa lähettää suoraan tänne härmään
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Skaleton |
Sivu luotu: 03:27 (GMT +2). |