![]() |
Mistä tälläinen tunkki?
1 Liiteet
Olis kahdelle tuollaiselle käyttöä. Ei tarvi ihan samanlainen olla kunhan toimintaperiaate on sama. Noin 40cm pitäis laskea/nostaa.
EDIT: Siis ilman tuota bilteman moottoripukkia. |
Vanhoissa vauxhalleis oli tollast. Chevetessä ainakin.
Pitää isäukon tallista kattoo olisko niitä siellä vielä. |
Jumaliste nopeaa toimintaa ja vielä vappuna :)
|
Ja ekös vanhassa mersussa ole vastaava myöskin. siis toi itse tunkki. ja sierrassakin tais olla saman henkinen
|
Väyrys mersussakin samantyylinen tunkki
|
Mulla kellarissa noita useampi...on muuten volvossa ja vanhoissa Fiateissa ja ladassa myös...
|
... ja myöskin vanhoissa transporttereissa...
|
Luulis jonkun vaihtoehdoista jo sopivan tuohon tarkoitukseen :D
|
Skodassa kans, siis ne takapotkut.
|
volkkarin LT28;ssa oli ainakin tollanen
|
Noitahan on jokaisen tallin nurkissa
Jokaisella Ford-fanillakin on noita tai ainakin saman tapaisia tallin nurkassa. Cortiinassa, Angliassa ja Escossakin noita oli ainakin 60- 70- ja vielä 80-luvullakin :) ja varmaankin monessa muussakin Brittituotteessa.
Inhorealisti |
123 koppasessa mersussa on samanlainen.
Mulla on yks tollanen tuol nurkissa pyörimässä... |
Tuo kyllä näyttää tarkalleen 17 ja 20 M mallien Ford Taunus alkuperäistunkin vm-65 ... -72 jotain, Mulla on ollut muutama noita autoja joskus
Ja vielä Granada ja Consulit käytti tuota tunkkia vuodesta -72.... |
takaveto ladasta, volvo 240
|
Tuo on takavetoladan tunkki. Tosta ikuisesti jumittavasta pyöritys nupista ei voi erehtyä. On sitä niin monta kertaa tullu veivattua.
|
Ihan vaan varotuksen sananen, notta tenavatähdessä taitaa olla alumiininen moinen...
|
Lainaus:
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/vi...hp?f=7&t=24720 |
Lainaus:
mikko853 Viestin otsikko: Re: L: Takapotkun osia ViestiLähetetty: 7.5.2009 21:22 Kaikki heivattu roskalavalle, ei siis enää saatavilla. |
Sivu luotu: 02:53 (GMT +2). |