![]() |
OT: B-Kadetin jarruista
Miten on mahdollista että tommosen -71 vuoden maailman yksinkertaisimman tekniikan omaavasta käkkänästä apparin puolen käsijarru pitää paremmin ollessaan pois päältä ku päällä?!?!?!? Kaikki tarkistettu mutta kun ei saa älliä tohon pikku itsepäiseen vikaan. Nyt Arvon raati saapi punnita vaihtoehtoja.
Taidan pistää hilkkeet pöydälle, sekotus ja uusiks kasaus jos sitte sillä, mut se on vast viimenen kun noita ei meinaa rikkomatta saada purettua/kasattua. |
Koita tehdä kasaus selvinpäin:p Hih kai siellä sit on oltava joku ihan vastoinpäin kun kuuluu jos noin käyttäytyy.
|
Saa ne rikkomatta kasaan... tainnu vaan olla liian monta "ideaa" pohjalla. Äärimmäisen simppeli systeemi.....
Vaikka purkaa molemmat ja sekottaa niin ei taida olla kun yksi erilainen osa kummallakin puolella. |
Ne saa joka katastuksee säädellä, äkkii tulis mieleen kadetin jarruist.
1-Et ne kengät on säädetty oikeen, lähelle rumpua muistaakseni 17mm. kannalla kilven takaa ja et se "piikki" siin säätöpultin nokas on pyöräytetty ylhäältä päi kenkään.. nääkään ei monasti liiku ilman pillejä tai sit menevät nii väljäks et eivät pysy paikalla. 2-Se tanko/ latta niis kenkien välis ei oo kulahtanu "jarruosiihan ei sais hitsata" mut minkäs teet ku ei uutta saa.. 3-Kengät oikee päi lyhyempi eteen tai sit jos on liimattu kitkapinta alemmas nii se. 4-Käsijarrun tasaaja liikku auton alla.. |
Jep nyt on setritty ooppeliksin alla ja kieputeltu osat paikoillee, Kaikkee merkillistä noinki yksinkertanen systeemi voi teettää :D
Ja kyllä ne rikkomatta sai purettua ja kasattua olivat vaan senverran hurjan näkösessä kunnossa että oikei hirvitti. Mikjus. Ei oo ideoina ollu ku kahvia ja usea aski tupakkia, huomenna saattaa olla jo kossu-sima siihe kylkee, mut vasta loppu remontin jälkee. :D |
Sivu luotu: 04:54 (GMT +2). |