![]() |
BEADLOCK vanteet 8x15 -20 5,5"x6
laitetaas nyt sitten tämmöinenkin.
valmistumassa on siis tml 8x15 -20 vanteista 6x5,5" jaolla http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=22315 sisärenkaat on jo liimattu vanteisiin, ulkorenkulat on vielä vaiheessa joten esim niiden värin voipi vielä valita (ehkä) kehät tehty osista, 8mm kierteet, ei mitään kuviointeja yms kehissä, pelkät pyöreät reiät siis. pohjahinta minkä ale noi jää kuusenjaloiksi olkoon vaikka 300€ ja tarjoukset tähän alle. |
hhmm... siirretty.. olinko mä laittanu tän ajatuksissani vika paikkaan... no kuiteskin vanteet nyt hitsattu, maalia vailla
|
hiljasia huutoja nykyään...
|
vanteet hitsattu valmiiksi, maali puuttuu
|
|
näistähän saa vaikkapa letkutelineen tallin seinään jos ei muuta keksi
|
vieläkö löytyy? näinköhän kävis hodariin 37 x 14.5 creepyjen kans?
|
löytyy, hodareista en juuri tiedä...
|
milläs hintaa nää vaihtaa omistajaa? jos näille nyt saa mahtumaan 14.5 leveet kumit.
|
mitä niistä vois saada?
|
hdj:ssa
et -20 on varmasti ainakin parempi kuin -44. Omassa hdj:ssa oli 13,5 rengas 10" ja -44 et vanteella ja olis pitäny laittaa vakio levikkeiden lisäks varmaan 10cm lisää lärpäkettä.
|
250€+mh:t? ulommashan se tulee väkisin mitä nyt alla olevat normi 10x15 -12 et:llä mut ei oo väliä kun tulee mettään.. eniten kiinnostaa se et miten helposti tai onko edes mahdollista saada 14.5 levee mahtumaan? olis ainaki vanteet suojassa..
|
jätä omaan jemmaan vielä tolla rahalla...
|
Lainaus:
|
milläs hintaa noi vaihtaa omistajaa? kai siitä joku näkemys on ;)
|
laitetaa sit se 300€
|
sori sori, mä olen unohtanut nämä taas vallan, vielä jos on halukkaita niin nämä sais edelleen, mieluusti tietysti siten että käy paikanpäällä toteamassa ja haukkumassa ne mutta kyllä mä ne lähettääkin osaan, vanteet on edeleen maalaamatta, eli kuvan osoittamassa kuosissa.
|
ei oo tarvetta enää... kerkesin ostaa jo toisaalta beadlockit kun ei näistä kuulunut mitään :)
|
ei siinä sit mitään, kaippa ne jollekkin tarpeen joskus on...
|
Onko noi ollu lehmässä alla?
Toisinsanoen mahtuuko pyörimään pikapin (K10) alla? Kun en muista millä et:llä tossa tarvii etuvanteet olla.. :( |
ei ole ollut, eikö -44 ole aika yleinen jenkkivanne, en nyt varmaksi mene sanoon, lehmässä oli joskus -90mm.
ln65 hiluxissakohan nämä nyt sitten oli aikoinaan alla. |
Nuo on -20 ET:llä niinkuin yleinen 8" vanne on LN65 Hiluxissa.
|
täytyiskö mun kokeilla yhtä omaan jos luciferia enemmänkin kiinnostaa se et:n sopivuus?
|
Moro
Vieläkö vanteet löytyy vai joko olet myynyt ne???
|
Kasituumanen uppoo kyl pikappiin -20 et:lä yhtä hyvin, kun kymppituumanen -44.
|
Sivu luotu: 13:37 (GMT +2). |