![]() |
Beadlock vanteet...
2 Liiteet
Eli myynnissä beadlock vanteet 15x10 toyotan jaolla, et -44. Vanteet on hyväkuntoiset ja niillä on ajettu n. 9 kuukautta. Vanteiden merkistä en tiedä, kun tulivat renkaiden mukana, ja silloin niillä oli ajettu 1 kerran metsässä... Myyn vanteet siksi että haluan itselleni leveämmät vanteet.
Hintapyynti on 410€. pari huono laatuista kuvaa, mutta näkee minkälaiset vanteet kyseessä. Puh: 044 3500 360 / Timo PS: Olen viikon 17 portugalissa työmatkalla, eli yhteyden otto on helpompaa tämän foorumin kautta, mutta toki voi myös soittaa. |
Joko kaikilla on hyvät petlokit...
|
no jos 330€
|
350€
|
no se on sit 360€
|
Meinasitko itse tehdä uudet vanteet?
multa löytys aihiot, halkastut 6" vanteet, 6"soirot mankeloitu väliin "by jormalainen" beadlock kehät "by jormalainen" hitsausta ja maalausta vaille valmis setti:D jos sua nuo kiinnostas niin vois sumplia jonkin näköstä vaihtokauppaa? |
390€ on tullut korkein tarjous, haluaako joko korottaa, ja vanteet on oikeasti hyvät.
En halua vielä ainakaan leikkaa liimaa sarjaa, mulla on yhdet vanteet tiedossa, kiitos vaan tarjouksesta. |
400 eur maksan, jos kunto on hyvä.
Kehien pultit varmaan kuuluu kauppaan? Ari 040-356 8232 |
Kehien pultit saa mukaan ja kunto on hyvä... se on nyt paras tarjous tällä hetkellä, vieläkö nousee??????
|
korkein tarjous 410€...
|
Sivu luotu: 02:39 (GMT +2). |