![]() |
"Tosimies"
Kuinka moni "tunnistaa" itsensä? :)
Ja kukaan viinin maistelija ei sit ota itteensä...Itekkii viiniä otan satunnaisesti. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=25734 |
joo tunnistin, mutta tuosta naapuripöydästä.
|
Kerran käytiin työporukalla syömässä. Tilasin tulisen pizzan, ja siihen päärynä siiderin kaveriksi. Mielestäni tulinen ja makea sopii hyvin yhteen. Yleensä kyllä juon olutta.
Pöydässä työkaveri katsoi minua silmät suurena, ja sanoi: "Mikä saatanan homovissy sulla on...?!!!" :D:D:D |
Tosimies
Homovissy :)) aika paha,repesin. Eiks homot ole niitä tosimiehiä oikeita miesten miehiä,ne kun ei sotkeennu naisellisiin juttuihin.
Voihan näitä tulkita niin monella tavalla. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Juu kyllä mä olutta kittaan, noi viinit ja kapukkiinot on kyllä niin eurååpan hommia ettei vois vähämpää maistua. Wink: kaverille 30v lahja, siis miehelle joka ei juo kaljaa. Koppa kaljaa ja kortti: Miehen ikä lähenee, aika opetella juomaan miesten juomia. |
Lainaus:
Maistuu viinit, cappucinot, maitokahvit, oluet ym. En oo rajoittunut konservatiivinen uppiniska.:D |
Repro on pelimies
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Niin ja sama "redneck" oli ekan kerran mun kanssa pitsalla ja sattui saamaan tiskiltä jonotus numeroksi 2. Etelän mies kysyi tiskin takaa, että tuleeko kakkoseen oreganoa josta reipas kapiais ystäväni hermostui ja sanoi (huusi siis taas) "EI, VITUN HOMO" ja jatkoi matkaa tuhisten pöytään. Ei sitten menty enää pitsalle siihen paikkaan... |
Lainaus:
|
Lainaus:
Homovissyä ja oreganoa kakkoseen... Pakko mennä kattoon telkkua, ei muuten tuu emännällä muksujen nukuttamisesta yhtään mitään :D :D :D :D |
Sivu luotu: 08:19 (GMT +2). |