![]() |
La-Puhelin 40ch
Ostetaan 40 kanavainen ajoneuvo la puhelin,ehjä ja halpa joku näppärä auto antenni myös.24v sähköjärjestelmään pitäis kytkeä.
|
mulla täälä myynnissä la puhelin antennin kanssa mutta mallia 12v
|
Mikä merkki ja malli.
|
majori m 120
|
Lainaus:
|
Tässä kuvaa
1 Liiteet
Liite 4164
Se on melkein samanlainen kun tää, mut yx kiertopotikka ja liukuvipu vähemmän... Helkatin hyvä(paras) kone, ainaskin mun mielestä... 17v kokemuksella. |
kuvaa
tuossa kuva
http://irc-galleria.net/view.php?nic...e_id=100030768 ja 50 e on tarjottu tuola myynnin puolella ja eniten tarjonnut saa ja alkuviikosta lähtee paketti uuteen kotiin tuossa sit vielä mangneetti antenni mukaan . |
Mikan puolesta laitoin kuvaa....
2 Liiteet
|
la puhelin 40ch
Ei näitä käytettyinä taida hirveesti olla tarjolla....katellaan nyt vielä jos ilmaantuis.24v laite olis ihanteellinen,ei tarviis ostaa jännitteen alenninta.
|
mulla olis Zodiac M-5126, 12V kans, mutta saattas kyllä löytyy jännitteenalenninki...
|
|
Samalla kun käyt sittarin alkossa, niin hae Lintusyrjältä uus jännitteenalennin, 10 ampeerinen riittää sulle, ja maksaa n. 25€...;):D
Pääset halvemmalla, ja helpommalla...:o:D |
Lainaus:
|
Kyl niit mullakin on nurkissa, mut mihis sää sen laitat, kun 24v pittää olla???
|
bj.hin
|
Jaajaa, ok si.
Jos käyt hakees syrjältä sen alentimen, niin kyl mullakin niit laa-puhelimia on. Voi Tammelan ropelikorvallakin kyl olla hyllyssä alentimia, mut hinnasta en tiä....:rolleyes: |
Joku pieni näppärä laa puhelin olis ihan ok,sais hukattua kivasti kojelaudan alle.Kyllä se pitää hakee se alennin (alkon kautta :) ) saa virran soittimelle myös,en tiedä kuuleeko siitä soittimesta mitään tuossa bj.ssä :)
|
Sivu luotu: 12:28 (GMT +2). |