![]() |
LN46 ohjaamon kiinnitys?
Eli kysymys kuuluu kuinka monesta kohtaa ohjaamo on rungossa kiinni?
Lava lienee 8:lla pultilla? Sitä vaan ajan takaa kun olis saatavilla mukavia korotuspalikoita (n.50mm) kun nopeesti toimii ja auto sattuu olemaan jotakuinkin hevonkuusessa joten en voi itse tarkistaa.. Sanokaas joutuuko tekemään jotakin erityistä jos koppia ja lavaa nostaa tuon 50mm? Löpön täyttöletku menee uusiksi, muuta? Niin ja tehostimella ei ole ohjausta siunattu.. Koitin haulla riipiä tietoa vaan eipä nolo löytänyt kuin 77mm maks. määrän korotukseen?.. |
Lava on kuudella ja hytti kuudella. (korjatkaa joku jos oon väärässä) ja rattiakselin löysäät, ja kirraat korotuksen jälkeen uusiks. Syylärii voit pudottaa, mutta ite en ainakaa pudottanu ja tosissaan naftantäyttöletkut pitää jatkaa... Ja sit korotuksen jälkeen katot, että vaihdekepillä on tarpeeksi tilaa.
|
Ok!
Lava mulla oli joskus pois ja muistelin, että olis ollu "sivuilta" 3 per puoli ja siitä mihin runko loppuu takaa - vielä kahdella. Noh voi olla, että päässä pätkii. Eli 12, jos lava 8:lla ni 14 riittäs, täytyy tutkia löytyisko niin paljon korokkeita.. Ilmeisesti jarruputket ym. ylettyy tuon minimaalisen korotuksen verran..? Joo ja vaihdekeppistä tuli mieleeni, että mitä on mahtanu tapahtuu kun autossa mulle tullessa oli jakolaatikon keppi katkastu reilu 10cm nysäksi, johtuen siitä että se ottaa toiseen keppiin kiinni.. Ja vieläkin kun on pieni 4wd ja vetäsee pakille ni menee jakari vapaalle :confused: On kuulemma jotain laatikkojumppaa ollut, sen enempää ei kerrottu.. |
sulla on todennäköisesti ollut vaidekepit joskus irti ja asennettu väärinpäin takas.
|
Jotakin tämmöstä arvelinkin. Laatikot on käsittääkseni ollut irti edellisellä omistajalla. Saakos keppejä takaisin ruotuun ilman laatikkojen irrotusta? :D
Ei tarvis aina molempia väännellä ko pakittaa pienellä puolella.. Vaikka toki muuten kaikki pelaa! |
Ainaki 65 ses ja 110ssä saa kepit irti siitä reiästä kun suoja pussit ja kumit ottaa poies. 4 pultilla kumpikin keppi kiinni.
|
Sivu luotu: 09:44 (GMT +2). |