![]() |
Myydään aseita: Hämmerli pistooli
4 Liiteet
no niin.
pitovaikeuksien (ei saa lupia) myydään perintönä tullut -pienoispistooli Hämmerli Switzerland kal .22 laatikossa, oikeakätiselle, ammuttu huvikseen kuulemma 70-luvulla 100 laukausta Ase on nyt Kouvolan Poliisilaitoksen kaapissa ja sitä voipi siellä käydä ihmettelemässä vapaasti. Mutta ensin soitto minulle kiitos. numeroon 0500 621739 / Timo Härkönen |
Haulikko liian hieno"itsevalmiisteeksi"kuvien perusteella,eikö tosiaan mitään leimoja/srj.nro".
Stanan hieno on tuo Sakon pienoiskyvääri!!!!! Voi että..... |
Lainaus:
|
Lainaus:
Hieno tarkkuuspistooli. Hinta on varmasti kohdallaan. |
Mauseri
Mauseri deaktivoitiin kun tuli niin huonoja tarjouksia tyyliin maksan satasen....
kuvassa nykyään lasivitriinissä lepäävä, toivottavasti aktiivipalveluksessa rintamilla tehokkaasti toiminut Mauser http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=20337 Perittyihin aseisiin ei lupia Lahdessa saa, on mennyt niin vaikeaksi tämä homma kun koululaiset on niin kovin stressaantuneita ja koulukiusattuja :(((((((((((((((((((( Hämmerli.....ei taida kelvata siankaan tappamiseen, hernepyssy ? Oli setäni Juha Härkösen (Ristijärven kunnan apteekkari v. 1972--1988) turvana kun tuppasivat apteekista huumeita varastelemaan, hyrynsalmelaiset, ple. Sedän tarkoituksena oli ammuskella pelotuslaukauksia "penninkäisillä" ilmaan kun hörhöt rikkoivat apteekin ikkunoita......... |
Olisitko kiinnostunut myymään sakon sitä ns. "pässinkivestä" eli ampumatukea erikseen? Kivääriä ei mielestäni kannata kovin halvalla kyllä myydä, mutta jokaisen oma asiahan se on.
|
kuula, mokkula, pässinkives ja hieman lisäjuttua
niin.
Kannattaa ja kannattaa -ja ei kannata. Lueskelin kymmenkunta vuotta markkinointia ja taisi olla ekalla tunnilla jo esillä se lause: "markkinat ovat siellä missä kysyntä ja tarjonta kohtaavat" -asetta ei voinut myydä ennen laitokselle vientiä koska ei ollut myyntilupaa eivätkä aseet ole yksin minun -ennen sitä ei ollut puhettakaan että niitä olisi edes esitelty kenellekään, olivat kassakaapissa jonka avain hukassa -Kouvolan Poliisilaitoksen markkinat ovat auki niin huonosti myyjän, toispaikkakuntalaisen, olla läsnä, ja ostajan, mahdollisesti kaukaakin, tulla paikalle -olen huomannut että valokuvien avulla myyminen on mahdotonta, koskee tätä foorumia ja nettiautoa -vrt: autopuolella: saako muita kuvia ? saako sen ostaa osina ? onko sillä kardaanilla ajettu kuinka monta km? jnpp -hinta on niin suhteellinen käsite: esim. minulle tukanleikkuuseen 15 euron sijoitus on mahdoton ajatus. Joten: alkuperäisessä viestissä mainittu numero on auki 0500 621739 soittakaa, ostakaa. Hämmerli ? ***** anteeksi jos menee offtopic tai kuullostaa synnyttämiseltä / avautumiselta, mutta nää on perikunnalle ongelmajätettä ja tää nyt on vaan tällainen yritys siirtää ne veks sieltä poliisin kaapista.... |
HAULIKKO JA PIENOISKIVÄÄRI : myyty
joopa....
haulikko ja peinoiskivääri on myyty tänään maanantaina klo 15.37 miehelle jolla oli raha kädessä ja hyvä sukunimi. Pienoispistoolin kohtalo vielä epäselvä, ostakaa ostakaa. :) |
yhteydenotot myyjälle
nyt oli käynyt niin, että minulle oli tullut yhteydenottoja tämän palstan kautta linkillä
tämän palstan oma viestisysteemi. ne, jotka ovat puhelimella lähestyneet / laittamalla sähköpostia osoitteeseen timo.p.harkonen@luukku.com ovat saaneet vastauksia tekemiinsä kysymyksiin, lisää tietoja aiheesta jne. paitsi jos on kyselty aseista jotka on jo menneet kaupaksi. ***** ne, jotka käyttivät offipalstan viestivaihtoehtoa jäivät huomaamatta, syy minun. lueskelen palstaa yleensä sisäänkirjautumatta eikä tuolloin minulle jätetyt yksityisviestit ilmoita ollenkaan olemassaolostaan :( puhelinnumero 0500 621739 varmin tapa tänäänkin kyseltiin vielä haulikkoa, mutta sehän oli mennyt jo .... toivotaan että joku jänis saa siitä hauleja persauksiinsa vielä joskus :) tämä on vielä myymättä, cal .22 Hämmerli, paketissa http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=20554 |
No niin :)
Kaikki aseet myyty :)
-kiitos ostajille ! |
Sivu luotu: 22:29 (GMT +2). |