![]() |
King Cabin voimansiirron öljyt
Pitäs nuo kaikki vaihtaa, mutta kun ei oo ohjekirjaa niin ei hajuakaan mimmosia määriä tarvisi ostaa ja mitä.
Etuperään varmaan GL-5 hypoidiöljy? Vaihteistoon GL-4 vaihteistoöljy? Entäpä jakolaatikko? Takaperään lukkoperäöljyä? Synteettisiä vai mineraaliölppää? Ja ennen kaikkea menekki, vai pitääkö tilata kaikkia suosiolla 200 litran pytyt :D Ja moottoriöljysuosituksiakin otetaan toki vastaan, sitäkin kai menee sen verran että peruspurkki ei riitä vaan täytyy kattella niitä 20:n kannuja. (ja jos joku haluaa skannata mulle käyttöohjekirjan niin olen tosi onnellinen) King Cab on siis -87 ja SD25-koneella. |
Synteettisiä laittaisin, ettei ole pakkasella kankeana ja että kestää kesällä kuumalla kelillä.
Castrolin valintasivu kertoo ainakin 1988-malliin (en löytänyt 1987:aa): Koodi:
Vetopyörästö edessä (4x4) Voiteluaineen tilavuus 1,3 litraa Jos vähillä kannuilla haluat päästä, niin ehkä Syntrax Universal tai jonkin muun valmistajan vastaava GL-4/GL-5 -yleisöljy muihin ja takaperään GL-5 LS-lisäaineistettua. Jos eri öljylaatujen ostaminen ja jämien varastoiminen ei haittaa, niin GL-5 etuperään (ja ehkä jakolaatikkoon), GL-4 vaihteistoon (ja ehkä jakolaatikkoon) ja GL-5 LS takaperään. http://www.castrol.com/castrol/secti...tentId=7030024 Omissa vehkeissä olen käyttänyt enimmäkseen Shellin ja Nesteen vastaavia tuotteita. |
Sivu luotu: 05:23 (GMT +2). |