![]() |
Älä rakenna näin...
Nyt kannattaa katsoa ja miettiä miksi joku hullu rakentaa jotain tällaista:
http://128.83.80.193/scarysteering/scarysteering.html |
Ja mun raidetanko oli muka vaarallinen :D:D:D:D
ei maar tossa ei oo mittän järkee eikä edes näytä hienolta enää... mahtaa olla melkonen keinutuoli! |
Heheh... mitenhän mahtaa jenkkilässä toimia se, että kardaanin liukuosan pooritus korvataan neliön mallisella putkella (pienempi ja suurempi)... Toimiihan se toki, mutta kuinkahan paljon mahtaa täristää kovemmissa vauhdeissa?
|
Eikös se ole vaan 4-hampainen boori? Jos on hyvin tasapainotettu ja voideltu niin miksi ei toimisi. Taitaa palstallakin yhdessä Suzukissa olla kardaanit traktorin voimanottoakseleista.
|
Lainaus:
|
http://128.83.80.193/scarysteering/scary85.jpg
http://128.83.80.193/scarysteering/scary39.jpg http://128.83.80.193/scarysteering/scary36.jpg http://128.83.80.193/scarysteering/scary16.jpg http://128.83.80.193/scarysteering/scary13.jpg http://128.83.80.193/scarysteering/scary166.jpg http://128.83.80.193/scarysteering/scary132.jpg Vuosikatsastus, onko se sittenkään huono asia...!? :eek: Nämä kuvat eivät ole kolaroiduista, tai muuten vaurioituneista autoista. Autoja ei ole korjattu minuutissa metsässä, vaan niitä on rakennettu rakkaudella ja "ammattitaidolla". Pitäisikö hitsauskoneet muuttaa luvan varaisiksi? :D |
noita kuvia katsoessa joutu ottamaan parikin olutta ja senkään jälkeen ei näyttänyt hyvälle.. hitsauskoneet todellakin luvanvaraisiksi :D
|
http://128.83.80.193/scarysteering/scary85.jpg
MIKÄ helkkarin nivel tossa jakiksen päässä on?? :D ;) |
Lainaus:
|
no nythän tuo selvis miten vois BJ:tä korottaa aavistuksen ensi kesäksi! kiitos kuvista!:D
voi helvetti mitä virityksiä, tuommonen olis kiva nähdä ns.tositoimissa...:D |
Tuossa on muuten vielä alusta valot jos joku huomaa. niistä päätelleen ei koskaan aiota ajaa edes metsässä. tuo härveli kuuluu ennemin sinne fast and the furios luokkaan. vielä ilokaasut tuohon ni täydellinen katastrofi olis saatu aikaan :D
|
repost mut täälä on näitä lisää....
http://www.youtube.com/watch?v=JaDcpZsrPYg http://www.youtube.com/watch?v=rxlmdldmL_Q |
Hienoja kuvia...tälläsiä kun löytyy kisakatsastuksessa niin sitten ihmetellään että miks ei kelpaa???:D:D:D:D:D
|
Lainaus:
|
mikäs akseli tossa kelta-vihree runkosessa oikeen on? tuolla sivuilla samanlainen oli muutamassakin kuvassa. Joku ihme kulmavaihde perässä?
|
Helvetin kätevä esim. suunnistus käytössä :)
http://www.youtube.com/watch?v=GURu_...eature=related |
AAAARGHH!!!
Miksi edes nähdä kaikki tuo vaiva...:mad: |
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=11187
tuollaisen näin kanadassa |
Lainaus:
Eikös ZILissä ole aikalailla samanlaiset, katsottu tarkasti mallia suunnitellessa.. |
Lainaus:
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=8638 |
Nuissa Rockwellin akseleissa on se huvittava puoli että pinjoni tulee murikasta läpi, eli siihen voi asentaa jarrun. Jossain TTC-kisapeleissä ainaki on ollu. Liekö Zilin akseleissa sama homma?
|
Lainaus:
Se jarru pinjonilla tekee sen että pinjonin laakerointi ei kestä, mutta se on ongelma vain jos ajaa paljon ja maantiellä. |
Joku vois sanoo että näyttää ryssien touhulta. Kai siäl on isot toleranssit muutenkin,
satiaisetki on siilin kokosia. Repron kans samaa mieltä aivan turhaa hommaa, näin niinku mun vinkkelistä katottuna. Kai toi on jollain kierolla tavalla jotain ultimatehoooseetä jolla saa jotai respektii ja katuuskottavuutta |
Muistin muuten väärin. :rolleyes: Zil 131:ssa on taka-akselit rockwell-malliset, edessä on erilainen. Uralissa on kaikki kolme rokkivellejä.
Olen myös nähnyt sellaisen kisa-auton, jossa pyöri pinioni auton takana. Kyseessä oli 6x6 mallin keskimmäinen akseli. :D Samanlailla läpivetäviä ovat Ural 375 ja Zil 131. Vanhemmassa Zilissä on erilaiset akselit, ja Krazissa on jakolaatikosta oma kardaani joka akselille. :eek: |
Sivu luotu: 02:41 (GMT +2). |