![]() |
konepeltiteline
mitähän konttorilla tykätään jos teen pajeroon sellasen konepelti telineen?? Teline ois siis esim 20-25 mm putkesta kehikko ja siihen ritilä jostain tavarasta (esim. raudotusverkko) ja se sitte irti konepellistä vaikka nyloni rikoilla tai jollain.... korkeuttahan tuolle ei siis tuu ku max 40mm eli mun mielestä se ei kyllä näkökenttää peitä.... kovin painavaa tavaraahan siihen ei pysty lastaan ku pajeron konepelti on 80 % maalia ja 20% peltiä...
kokemuksia kellään? |
Varmaksi en tiedä mutta ei siinä ainakaan kovasi tavaraa voi olla, kesti se sitten tai ei. Uskoakseni puuttuvat jos näkökenttää haittaa...
|
nii en kai mä siinä maantiellä mitään pidäkkään ku ajelen, mutta maastossa vois heittää lapioo tai tunkkia siihen... nopeempaa ku katolle.
eli sis veikkaat että jos ei tuu näkökenttään nii saa olla???? |
Villi veikkaus että saa olla. Kunhan ei taas ole teräviä kulmia tms. Onhan vanhoissa lantikoissakin itse vararengas konepellillä...
|
mulla oli patrollissa sellaiset pienet korit (40x40cm) molemmin puolin konepeltiä. putki kehikko noin 3cm korkea ja siihen päälle laitettu sellainen kuminauha tavaraverkko. toimi kivasti vinssin apuvehkeille ja kurasille hanskoille. eikä niistä ikinä noottia tullut. mitä nyt kaverit kettuili ensin "banaanikoreista" :) :)
T:JAPI |
Sivu luotu: 10:19 (GMT +2). |