![]() |
/otetaan vastaan etuistuimet
Elikkä olen vähä katellu ja kyselly, jos joltain löytyis ehjät etuistuimet, jotka saisi sovitettua suzukiin. Siis suikan originaalitkin lunnollisesti käy!!!
Eli vaatimuksia olis: -samanväriset -ehjät tai ainakin melkeen ehjät -selkänöjan kääntö -liuku kiskot mukana -HALVAT!!! Eli onko jollain nurkissa pihan perällä hylky auto/varaosa auto, jossa olis halvat/itse irroittaen vaikka ihan ilmaiset jakkarat?? Homeisetkin käy jos muita ei löydy:p Mielellään jos olis jossain Loppi-Riihimäki-Forssa-Sipoo-Hämeenlinna-Helsinki alueella, niin ei tars ajaa nii pirun kauas yksien jakkaroiden takia. Yhteyttä tähän topiciin tai sit yv:tä tai s-postia: jare.salonen "ät" veho.fi Puhelimestakin tavoittelee silloin tällöin: 040-5272785 |
Yhdet saabin (900 turbo) taittuvat jakkarat löytyy, ota ite irti, voin vielä kahvit tarjota.:D
|
Lainaus:
Jos muita tarjouksia ei tuu, niin pitäa varmaan viikon pääst lauantaina hurauttaa kyläileen pitkäst aikaa. |
mä taidan tuoda noi penkit sulle!
nehän täyttää vaatimuksetkin ja on meinaan halvat Lainaus:
|
käviskö 626 mazdan etupenkit vm -90 hramaat penkit ryhdissä jahyvät istua jos otan samalla mukaan jps tuun niitä insoja kattoon?
|
Jakkarat muistaakseni harmaat, tarkistan jossain välissä.
|
205 GTI pösön orkkis. Jonkinsortin sportti... mustat, ei ehjät eikä kiskoja. Huittisissa
BÄLÄ |
Kaitsun penkit on mielessä, mutta kun tuntuu että ei millää kerkee hakeen.....miten mullaki on näin kiire???? Niin kysellääs että löytyyks joltain Luumäen kisoihin tulijalta penkkejä, jotka täyttäis ilmoituksen kriteerit????
|
Sivu luotu: 20:41 (GMT +2). |