Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   suzuki sj410 etuperä??? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=55942)

velmeri76 07.02.2009 18:22

suzuki sj410 etuperä???
 
Elikkä tervehdys kaikille! rekisteröidyin juuri palstalle ja tarkoituksena olisi saada neuvoja viisaammilta ja kokeneilta! Ostin ensimmäisen nelivetopelin ja tämä aarre on suzuki sj410. Tässä vaan heti ilmeni pientä ongelmaa, kun etuperä kai pitäisi olla jatkuva lukko päällä? Jostain syystä etupyörät ei kuitenkaan vedä yhtäaikaa, vaan kuskin puolella pyörä vetää vaan satunnaisesti. Mikä sieltä yleensä hajoaa ja onko kellään minkäänlaisia kuvia tästä sydeemistä? Tämähä on nyt vaan citymaasturi kun ei vedä kuin apukuskin pyörä edestä ja takaa vaan jompi kumpi..Eli olis hienoa jos joku valaisisi hieman asiaa??

Rekisteröimätön 07.02.2009 18:26

ei sielä ole mitään lukkoa vaan normi tasauspyörästö.kaikki ok

velmeri76 07.02.2009 18:29

eli eikö siinä ole napalukkoja ollenkaan??

Racingrabbit 07.02.2009 18:30

Normaali "neliveto" avoimilla tasauspyörästöillä,ei mitään rikki

velmeri76 07.02.2009 18:33

jaahas. Eli eipä tuolla sit minnekkään pääse kun jää jo 20cm lumeen kiinni kuten juuri äsken. mut kuinkas toi sit hakiessa kun sillä vähän ryömiskeltiin, niin molemmat etupyörät veti jatkuvasti?

La tuskaa 08.02.2009 08:44

No nehän saattaa satunnaisesti vetää kumpainenkin :D Mutta ristiin ei passaa jäädä roikkumaan. Mut siihen kamppeeseen on lukkoja maailma puolillaan et ei muuta ku nettiä selään ja lukkoa kehiin niin ei jää pikku kinoksiin kiinni. Niin ja muista että sillä pitää sitten mennä asenteella.

Käyttäjä 08.02.2009 08:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja velmeri76 (Viesti 531754)
eli eikö siinä ole napalukkoja ollenkaan??

On tainnu mennä puurot ja vellit sekasin.

Napalukot kytkee vetarin napaan kiinni ja mahdollistaa etupyörien vedon.

Tasauspyörästönlukko lukitsee tasauspyörästön ja silloin etuakseli on ns.yhtäpuuta.

Caddy 08.02.2009 10:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja La tuskaa (Viesti 531899)
Niin ja muista että sillä pitää sitten mennä asenteella.

Kaasussa todellakin vain kaksi asentoa, on ja off... Varsinkaan vähänkään isommilla renkailla ei tahdo hitaus/vääntö riittää, sitten kun ajellaan kaasulla, menee osaakin samaan tahtiin :D Tällä hetkellä omasta kulkineesta hajalla vain laatikko ja kone :D

offisuikka 09.02.2009 00:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Caddy (Viesti 531921)
Kaasussa todellakin vain kaksi asentoa, on ja off... Varsinkaan vähänkään isommilla renkailla ei tahdo hitaus/vääntö riittää, sitten kun ajellaan kaasulla, menee osaakin samaan tahtiin :D Tällä hetkellä omasta kulkineesta hajalla vain laatikko ja kone :D

juuri näin:D meikäläiseltä paukku murrokset ja jakkis alko sorvaan ku mentiin kaasu auki pikku nousuja:o

velmeri76 09.02.2009 00:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjä (Viesti 531901)
On tainnu mennä puurot ja vellit sekasin.

Napalukot kytkee vetarin napaan kiinni ja mahdollistaa etupyörien vedon.

Tasauspyörästönlukko lukitsee tasauspyörästön ja silloin etuakseli on ns.yhtäpuuta.

On sekaisin ja varmaan vielä pitkän aikaa. Tuskin täällä kyselisin tyhmiä jos olisin ammattilainen.. Mut kone on nyt irti ja purettu atomeiksi. Uudet renkaat, laakerit ja venttilien laitto, niin jospa tuo öljypilvi takaa hälvenis.. Tähän nelivetopuoleen on sit perehdyttävä sen jälkeen, että saa vellit ja puurot erilleen:)

¤Offi-Osku¤ 09.02.2009 00:35

Siihen pääsee kyl aika helposti perille, kun ajelee ja tutkii ja vaikka nostelee pyörii ilmaan ja pyörittelee renkaita vipujen ja nappuloiden ollessa eri asennoissa :)


Sivu luotu: 22:48 (GMT +2).